פרטי התלונה

‏יום ראשון ‏24 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריכים 24/5/09-31/5/09 הזמנתי לי ולאישתי נופש בפאריז דרך חב' כספי טורס ושילמנו 9000 שח' היות ולא היה להם באותו תאריך טיול הודיעו לנו מהסוכנות נסיעות שהטיול המאורגן מתבצע עי' 'נתור' ללא עלות נוספת, היום בבוקר נחתנו מהטיול המאורגן [והמאכזב] טיסתנו לפאריז ערכה 5 שעות, נאמר לנו ע'י המדריכה שמקבלים חדרים רק בשעה 13.00 וכך לקחו אותנו לסיור בפאריז כולנו עיפים ומיוזעים.היגענו למלון וחשכו עיני מלון עלוב שזה תעודת עניות לחב' נתור שאמורה להיות חב' תירות בעלת מוניטין,המדריכה ראתה שהחדרים לא מוכנים היא הרימה ידיים והלכה לאכול, בזמן ההמתנה לא נתנו לנו אפילו כוס מיים ורק היתקרבנו לכוסות צעקו עלינו כמו בגן ילדים,[וכולנו אנשים קרוב לגיל 60] בשעה 15.30 קיבלנו חדרים קטנים ללא מזגן אוו מאורר ללא נייר טואלט בחדרים ומגבות בליות וקרועות שכול הסיבים פרומים ממש כמו בעזה.2 מדריכה לא מיומנת הסתובבנו הרבה בפריז רגלי ללא אוטובוס צמוד וללא אירגון נסענו רוב הימים במטרו ובאוטובוסים כמו עדר כבשים, המדריכה רצה כול הזמן קדימה ולא היה איכפת לה מאנשים שלא מרגישים טוב אוו מאלה שהולכים לאט, התשובה שלה שתגיעו בכוחות עצמכם. לפי דעתי זה לא טיול מאורגן אלא טיול סוף שנה של בית ספר, לא הינו גם במגדל איפל אף על פי שכתוב בתוכנית כי המדריכה אמרה שאין זמן.אם תלונה זאת לא תטופל מידית אני אפנה הלאה.בתודה מראש צביקה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
היתנצלות ופיצוי פתרון נדרש :

נתור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה

מי נותן השירות הלקוי ביותר?