פרטי התלונה

תלונות נתור

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול בלקוח לאחר קבלת התשלומים! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5/10/08 יצאתי לטיול לארה"ב דרך חברת נתור. הטיול פחות או יותר התנהל בסדר עד שהינו צריכים לצאת לארץ מאורלנדו. היה זוג בעיתי ללא אותו שם משפחה שהתעקש לשבת ביחד בטיסות הפנימיות ועל דעת עצמם עשו צ'ק אין לניו יורק, כאשר כל הקבוצה עשתה צ'ק אין לתל אביב. כאשר המדריכה ראתה שהם עושים את זה, אמרה שיש להם בעיה ושבניו יורק הם ישברו את הראש לבד! כאשר הגענו לניו יורק, פתאום המדריכה החליטה שכל הקבוצה צריכה להמתין עד שהמזוודות של הזוג הזה יגיעו. על אף המחאות, היא לא נתנה לנו להמשיך או במקביל לקחת אותנו לאל-על ולחזור לזוג. לאחר הרבה זמן, כאשר המזוודות של הזוג לא הגיעו והגיע זמן ההמראה לתל אביב, היא שלחה אותנו לבד לחפש את הטרמינל ולצאת. הגענו כשסגרו כבר את השרוול, עשינו מהר את הכירטוס ויצאנו מייד לדרך, מבלי לקנות דברים בדיוטי פרי והכי גרוע מבלי לקבל את החזרי המס מהקבלות שכל הקבוצה אספה במשך כחודש ימים שערך הטיול. פניתי לנתור דרך סוכנת הנסיעות שלי ומאז ועד עכשיו הם אומרים שהנושא בטיפול ולא אני או הסוכנת מקבלים התיחסות!
עוגמת נפש סוג הנזק :
התיחסות והחזר המס כנגד קבלות פתרון נדרש :

נתור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה