פרטי התלונה

תלונות נתור

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנידון:תלונה דחופה ! התנהלות וארגון לקוי של מדריך טיול לסין – חיליק כהן ( להלן: " חיליק"): נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
נסענו בתאריך 15.6.2010 לטיול מאורגן דרך חברת "נתור" בע"מ לסין . אנחנו צפויים לחזור לארץ בתאריך 6.7.2010 . אנו פונים אליכם על מנת לנסות להציל לנו חלק מהטיול שעליו שילמנו את מיטב כספינו.
ראשית אציין כי אנו פונים בשם מרבית הקבוצה שאינה מרוצה כלל מהתנהלותו של חיליק ויחסו אלינו.
אנחנו לא נהנים מהטיול , ישנם הרבה ליקויים וחוסר תיאום מוחלט בין מה שהובטח לנו לבין מה שאנו מקבלים בפועל . להלן הפירוט :
1. ארוחת הצהריים ממש לא לטעמנו ,וכאשר פנינו לחיליק בנושא הוא לא עשה שום דבר בנידון ואף ציין כי " מי שרעב אוכל הכל " (ציטוט)– הדבר איננו מקובל עלינו, אנו נמצאים בטיול ועליו לתת את המענה לכל דבר .בנוסף, הוא אינו מתייחס כהלכה ואין זה מקובל שמדריך ידבר בצורה כזו למטיילים.
2. אוטובוסים – כלל וכלל לא מדובר על אוטובוסים תיירותיים, , רמת הניקיון ירודה , טייפים מקולקלים , כיסאות שבורים .
3. היחס של חיליק לקבוצה – לוקה בחסר , בעל רמה מקצועית נמוכה מאוד , כל דבר שאנו שואלים אותו על המלצות למקומות או פירוט – הוא טוען שהוא לא מכיר ולא יודע . צורת הדיבור של חיליק מעליבה ( אציין כי רוב הקבוצה הינם אוכלוסיה מבוגרת שדורשת יחס הולם !) .רוב הזמן כשחיליק מסביר משהו (כאשר הוא מסביר) – לא שומעים אותו כלל .
4. עוד אציין כי קשה לחיליק להתעורר בבקרים ולכן מה שקורה שאנו מחכים לו כל בוקר . ואפילו קרה פעם אחת שפספסנו את " התעמלות הטאי צאי " מכיוון שמר חיליק לא השכים לקום .
5. אין שום הווי חברתי – אין ערך מוסף . הטיול כושל גם מבחינה הטכנית וגם מבחינה חברתית ( אציין כי הייתי ולא רק פעם אחת בטיולים מאורגנים , והדבר התנהל בצורה אחרת לגמרי, היה הווי חברתי ( שרנו שירים , היו לנו פעילויות חברתיות ) )– הרגשנו שחיליק פשוט " עושה לנו טובה " שהוא שם .
6. במידה ולא תפעלו בנידון באופן מיידי, ותצילו לנו את הימים הספורים הללו . כאשר נגיע לארץ ( אני ושאר הקבוצה ) -נפנה לערכאות .
לכל שאלה ניתן לפנות אליי – אני מבקשת שייחזרו אליי על מנת להציל לנו כמה ימים שנותרו לנו עד סיום הטיול . טלפון שלי ( אני נמצאת עמו בחו"ל) – 0505314976- אתי ומשה שמש


תודה ,
אתי שמש .

נתור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה