פרטי התלונה

תלונות נתור

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיול מאורגן-טיול כוכב צפון איטליה 13/7/2010-20/7/2010 נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
כשהזמנו את הטיול הסיבה היחידה שבחרנו דווקא בטיול של נתור היתה שבאמת האמנו וחשבנו שהטיול יתן מענה מלא למיטב כספינו. הטיול הנ"ל הוא טיול יקר ביחס לטיולים שיוצאים בחברות אחרות. (טיול ששווה 1000-1100 דולר לאדם). לכן העדפנו לשלם יותר אבל לצאת לטיול בראש שקט ומתוך אמונה שנקבל תמורה מלאה עבור כספינו. אך לצערנו במהלך ימי הטיול נוכחנו לגלות שטעינו ויותר מכך, הרגשנו ממש שעבדו עלינו בעיניים.
ביום הראשון של הטיול המדריכה עברה איתנו על רשימת ה"אקסטרות" – רשימה של סיורים שאינם כלולים בטיול וכרוכים בתשלום (כ 300 אירו לזוג). כשקראנו את תוכנית הטיול טרם ההזמנה ידענו וראינו שישנים סיורים בתשלום אך הם דאגו לכתוב את זה בצורה כזו שנחשוב שה"אקסטרות" הן רק חלק קטן מהטיול ולא החלק העקרי של הטיול. לדוגמא נוכחנו לדעת במהלך הטיול שבמידה ואנחנו רוצים לעשות שיט בגונדולות (25 אירו לאדם) אנחנו היינו חייבים לשלם גם על סירה שתוביל אותנו לאזור הגונדלות (עוד 25 אירו לאדם) כי אחרת נצטרך ללכת הרבה מאוד ברגל – לדברי המדריכה. (ללכת הרבה ברגל לא היתה הבעיה שלנו אלא היא גרמה לנו להבין מדבריה שאנחנו חייבים לקחת את הסירה אחרת לא נהיה עם הקבוצה ולא נספיק בזמנים). עוד דוגמא שמאוד הכעיסה אותנו היא ביום האחרון של הטיול. ביום האחרון יצאנו מהמלון בשעה 10:00 בבוקר. באותו יום תוכנן סיור בתשלום בפארק האקולוגי (25 אירו לאדם) מי שלא לקח את הסיור הזה היה למעשה "תקוע" בעיר ורונה למעלה מ 8 שעות בהמתנה עד שהאוטובוס יאסוף אותו לשדה התעופה. זה מוגזם ומיותר לדעתנו לייבש ככה אנשים (מתוכם היו גם אנשים מבוגרים) רק בגלל שלא שילמו על הסיור. והם דאגו היטב לכתוב את תוכנית הטיול ככה שלא נבחין בכך שבמידה ולא שילמת על האקסטרות כל מה שקבלת מהטיול הכביכול "מאורגן" הינם רק טיסה, מלון ואוטובוס !!! למעשה מי שלא שילם היה מוצא את עצמו יושב או סתם מסתובב ומשוטט ברחובות העיר ללא כל מעש וללא כל כניסה לשום אתר בתשלום!
בנוסף, קבלנו את רשימת ה"אקסטרות" ומחירן רק ביום שקבלנו את הכרטיסים ויום של היציאה לטיול. כלומר, ידענו שרשימת האקסטרות שווה כ 300 אירו לזוג רק ערב הטיול וכך לא יכולנו לעשות דבר. עוד שיטה של נתור על מנת לעבוד על הלקוחות שלהם ככה שכשהם יגלו שהם צריכים להוסיף עוד 1500 ₪ לזוג על אקסטרות (שהן עיקר הטיול בעצם) הם כבר לא יוכלו לבטל/ לשנות שום דבר.

דבר זה מאוד מאוד מקומם את הדעת במיוחד שמדובר פה על טיול מאוד יקר יחסית לטיולים אחרים. אנחנו זוג שמתחיל ללמוד לימודים לתואר ראשון בשנה הבאה ואנחנו יודעים שלא נוכל לפחות בארבעת השנים הקרובות לצאת שוב לחו"ל או לכל חופשה אחרת. לכן תלינו הרבה מאוד ציפיות ותקוות מהטיול הזה ובעקבות זאת האכזבה היתה מאוד גדולה. אין לי דרך לתאר את עוגמת הנפש שנגרמה לנו. חשוב לציין כי הדברים שנאמרו במכתב זה הם גם הרגשתם של עוד זוגות שיצאנו לטיול עימנו בקבוצה משיחה איתם במהלך הטיול.
אנחנו מרגישים שרומנו, נוצלנו, והוטענו בכוונה תחילה על מנת לסחוט מאיתנו כמה שיותר כסף ולתת את המינימום שבתמורה!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם של לפחות 500$ לאדם !!! פתרון נדרש :

נתור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה