|
|
|
|
|
|
שירות התיירות לארצות הברית לא סופק לי כפי שהובטח |
נושא התלונה: |
יום שלישי 21 יוני 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
בן יהודה 43 תל - אביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בחודש יוני יצאתי לארצות הברית באמצעות נתור.- מסורת טיול מס 5621 MUE
בטיול זה נגרם לי עוגמת נפש מלבד ההוצאות הכספיות הגדולות
לאחר 3 ימים היינו אמורים לטוס ללוס אנג'לס מתברר שאני ובעלי לא נטוס עם כל הקבוצה אלא בנפרד.
המדריכה לקחה אותנו לשדה התעופה ונטשה אותנו שם.כי כעבור שתי דקות מתברר שהיא השאירה אותנו בשדה תעופה הלא נכון.
נכנסנו ללחץ ולא ידענו מה לעשות לאחר עזרה מסויימת לקחנו מונית לשדה התעופה הנכון ושם הסתבכנו כהוגן.
2. בטיסה חזור לניו יורק הם רכשו עבורנו ובלי ידיעתנו ומבלי להתייעץ איתנו מה אנו מעדיפים? כרטיס טיסה עם 3 חנייות ביניים.
טסנו בערך כ-14 שעות ללא אוכל וכשהגענו לשדה תעופה התברר שפיספסנו את הטיסה לארץ!!!!!! האם כך מתנהגת חברה שמכבדת את עצמה כלפי לקוחותיה?
התכתבנו והסברנו הכל לחברהוהם מוכנה לפצות אותנו רק ב100 דולר.
תוך התעלמות מטענותיי המוצדקות.
|
עלבון,המון כסף וזמן. |
סוג הנזק : |
פיצוי הוגן בסך 2000 דולר אם לא למעלה מזה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
נתור שירות לקוחות
, תגובה:
|
דוד סונדרפן - טיולי נת |
שם ותפקיד: |
התייחסנו בכבוד ראש לטענותיהם של חברי הקבוצה. נתור הציעה 100 $ החזר במזומן + 100 $ הנחה עתידית לכול טיולי נתור מסורת שמועד יציאתו עד ל- 31.12.06 לכל נוסע בטיול הנ"ל. הצעה נדיבה זו נדחתה על ידם, והם פונים אליכם להמשך הטיפולץ |
תגובה: |
אנו עןמדים בהצעתנ לתשלום חד פעמי במזומן ובנוסף הנחה עתידית - בסכום כולל של 200 $ לנוסע. |
פתרון: |
|
|
|