פרטי התלונה

תלונות נתור

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול רשלני בהזמנת טיול לחו"ל והמתנה טלפונית ארוכה ומייגעת של שעות ארוכות ללא מענה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב- 10/6/11 פניתי לביצוע הזמנה לטיול בחברת נתור אצל גילי, היא שאלה אותי מפורשות עפ"י איזה שער דולר לחייב את האשראי והודעתי לה חד משמעית לפי שער הדולר של אותו היום שעמד על 3.38 ש"ח. היא סיימה את השיחה הבטיחה שתחזור אליי בהמשך היום כדי להבהיר לי מס' שאלות שעדיין לא בררתי איתה. היא לא חזרה אליי באותו יום, וניסיתי לאתר אותה מאז כל השבוע ללא הצלחה. לאחר שיחות טלפון עם המתנה ארוכה ומייגעת, בכל פעם שנעניתי,ענה לי נציג אחר שהבטיח למסור לה לחזור אליי, והיא לא חזרה. זמן ההמתנה הטלפונית הינו ארוך ולעיתים אורך שעות ללא מענה או שהקו מתנתק מעצמו לאחר למעלה משעת המתנה.לאחר ששלחתי פקס עם תלונה ב-15/6/11 היא חזרה אליי והתברר לי שהיא כלל לא ביצעה את העסקה (5 ימים אחרי!) ומיד לאחר השיחה היא חייבה את כרטיס האשראי שלי עפ"י שער הדולר של יום השיחה, שעלה ל3.42 ₪ . עוד לפני ששלחה לי את טופס ההרשמה לטיול.
בנוסף על כך, טופס ההרשמה לטיול נשלח אליי לאימייל ולא הצלחתי לפתוח את הקובץ, ולא הצלחתי לתקשר טלפונית עם החברה על מנת שישלחו לי אותו שנית.
לא נתקלתי מעודי ביחס כזה מזלזל ולקוי ללא טיפול מסור של הנציגה האמורה לטפל בהזמנתי בצורה מקצועית ויסודית ולא ברשלנות כפי שפעלה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מבקשת לזכות את כרטיס האשראי שלי על ההפרש עפ"י 3.38 ש"ח כפי שסוכם מלכתחילה ביום השיחה. פתרון נדרש :

נתור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה