פרטי התלונה

תלונות נתור

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות אישית של מלווה קבוצת מטיילים נושא התלונה:
‏יום שני ‏12 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בן יהודה 25 תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:

בטיול בבולגריה שבו השתתפתי עם חברתי לחיים, פנתה אל בת זוגתי המלווה של הקבוצה בשם מזל לוי ואמרה לה "את אישה מאד אצילה ויפה כל כך, מה מצאת בגבר שאת איתו. במלים אחרות את שווה יותר ממנו למה את חייה איתו. כל זה נעשה מאחורי הגב שלי כשלמעשה בפני התנהגה במתיקות ובחנפנות ואפילו נשקה אותי . אני רואה מעשה זה כצביעות וחמור מאד. אני באתי לטיול עם בת זוגתי במטרה ליהנות וגם לשפר את היחסים בנינו מכיוון שהיינו בריב. אני לא חושב מתפקידה של מלווה לגרום לקרע וסכסוך ביני לבת זוגתי ולהחמיר את הזוגיות בנינו. תפקידה הוא להדריך וללוות את הקבוצה וכך היה צריך להיות ולא להתערב בחיים הפרטיים של איש מהקבוצה מטיילים.
אני מאד כועס ופגוע, המעשה הזה הפך את הטיול שלי לסיוט במקום להנאה. כתוצאה מהמעשה של המלווה שנעשה ללא ידיעתי מאחורי גבי, פרץ ריב ביני לבת זוגתי בבית המלון בסופיה ובת זוגתי ניסתה לקפוץ מחלון החדר בו שהינו בקומה השישית בחדר 606, אני תפסתי אותה ברגע האחרון ממש. ישנה אימרה שהחיים והמוות ביד הלשון.
אני דורש בכל תוקף לטפל באירוע שהוא מאד חמור. הפעם נמנע אסון אבל מי יודע אם כתוצאה של האופי של אותה מלווה רכלנית וחטטנית לא עלול לקרות אסור בעתיד. נטור כחברה עלולה להפגע ממעשה של מלווה שלא עושה חשבון למה שיוצא מפיה, נשאלת השאלה כמה פעמים בעבר עשתה זאת והאם היא מתאימה לתפקיד מלווה כשחייהם של כל המטיילים נתונים בידיה. ניסתי לשוחח אם המלווה אך היא סתמה לי את הפה בצורה מעליבה.

אני לא מתכוון למחול לה על המעשה שהיה עלול להגמר באסון ומצפה לנקיטת צעדים על מנת שהמעשה הזה לא יחזור על עצמו. המלווה מיצגת את חברת נטור ושמה הטוב.

נתור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה