פרטי התלונה

תלונות נתור

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיול מאורגן נושא התלונה:
אילוז דוד שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏08 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
בתאריך 08:09:2011 יצאנו לאיטליה בטיול מאורגן של 11 יום ע"י חברת נתור.
בפירסום לטיול, איטליה לעומק,נכתב באותיות גדולות,הטיול ללא ימים חופשיים וללא סיורי בחירה,אולם בגוף ההסבר לימי הטיול,נכתב בוונציה ,יש סיור בחירה של שייט למפעל הזכוכית,ושייט בחירה על גונדולה."אמת בפירסום" למה להאמין ?
בטיול עצמו היו עוד סיורי בחירה,שיים ביום הראשון,שהיה לגמרי מיותר ולא מעניין,
ושייט בחוף אמלפי,מאוד נהנתי אבל איפה העיקרון להיצמד לאמת בפירסום ?
התארחנו בארבעה מלונות,בשלושה מלונות היינו מחוץ לעיר,לא ניתן היה לצאת לראת את האיזור בלילה,אחד המלונות היה באיזור תעשיה ,ליד מכון עיסוי,
המלון ברומא,,הובטח כפיצוי על מלון קודם שהיה סיוט במשך שלושה לילות,זה היה מלון ברומא שהובטח ע"י המדריכה קרוב למדרגות הספרדיות,התברר שהיה במרחק של ארבעה ק"מ משם.
הובטח טיול עם אוטובוס נח וממוזג,המיזוג היה ברמה הכי נמוכה,לא עזרו בקשות המטיילים להגביר את המיזוג וגם המדריכה הישראלית לא עזרה הרבה.ביום האחרון ,משום מה,המיזוג השתפר ללא הכר,
בחוף אמלפי המדהים,קיבלנו אוטובוס קטן יותר עם נהג נחמד שהסביר יפה על האיזור,דיבר אנגלית,אך לא יכל לעזור בנושא המיזוג,אצלו הזענו לגמרי באוטובוס.
לבסוף,המדריכה,לדעתי,הרבה שנים לא נסעה עם קבוצות,אירגנה רע מאוד את הקבוצה,התבלבלה באחת הערים,נעזרה במקומיים להגיע לאיזור חניית האוטובוס,ושוב דעתי,הידע ההיסטורי שלה הוא מינימלי.
חבל,כי,הטיול תוכנן למופת,הכרת איטליה לעומק ,הצדיקה את כותרת הטיול,אך ,כניראה בגלל הרצון לחסוך בעלויות,הביצוע לקה מאוד.
עוגמת נפש סוג הנזק :
חברת נתור תקבע פתרון נדרש :

נתור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה