פרטי התלונה

תלונות נתור

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נתור ידועה כחברה המזלזלת בלקוחותיה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.7.05 טסנו לטיול משפחות לאירופה, בחזרתי כתבתי להם במייל אך לא נענתי כמובן, כל המחזור שלי התלונן, המדריך היה חסר ניסיון לחלוטין וידיעותיו במחוזות חפצנו הם מקרים בהחלט, מדריך שהרס לנו טיול שלם, צווח עלינו, גרם לאנשים לבכות בדמעות, והעכיר את האווירה שהיתה נהדרת בתחילת הטיול.
מקומות ששילמנו עליהם "אקסטא" כמו וורסאי היינו בו פחות משעתיים מי נוסע לפריס ונכנס לוורסאי לפחות משעתיים ומוכן לשלם 30 יורו? במיוחד שהסברתי למדריך שלי זו הפעם הראשונה והאחרונה בפריס.
המדריך כעס עלינו מאוד שלא רצינו אקסטרא של מועדון הלילה, רוב הטיול הוא התנהג בשתלטנות יתר. בנסיעה מבלגיה לצרפת עצרנו כמעט כל 20 דקות כי המדריך היה צריך לעשן, בנוסף הוא כל הזמן רב עם הנהג והאשימו על כך שאינו מכיר המקומות (הנהג היה סלבי) בהרבה מקומות הוא לא ידע לתת הסבר לבי אתר, ורץ ודאג לארוחות בחינם במסעדות למרות שביקשנו ממנו לעצור בסופרים ובמקומות עממיים
אני בטוחה שרבים כמוני התלוננו וכפי שציינתי בתחילה כתבתי מייל אך לא נענתי אולי עכשיו יזכו אותי בתשובה הולמת להלך הרוח שנשבה בטיול, ולמה מדריך לא מקצועי, מרגיז, ועצבני הרס לנו טיול שבו נסענו אני, ביתי, ואבי כדי שיהיה לנו משהו ביחד, שיהיה לנו טיול לזכור - ומגיע איש זר ומקלקל לנו את ההנאה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

נתור שירות לקוחות

, תגובה:
דורית שם ותפקיד:
אשמח לדעת באיזה טיול מדובר ומה מס' ההזמנה תגובה:
בברכה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה