פרטי התלונה

תלונות נתור

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת נתור== שלעולם לא נפגש שנית == חלילה נושא התלונה:
ציפורי תמר שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏17 ‏ספטמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נסענו לטיול בספרד מתאריך 17.09 ועד 27.09.13 קיבלנו אוטובוס שאינו ראוי להסיע תלמידים {שנסיעתם קצרה} 10 ימים הטלטלנו באוטובוס מרעיש המזגן פעם עבד ופעם לא עבד , האנשים היו עצבנים ורבו אחד עם השני אם להמשיך עם האוטובוס עלי לציין שהמדריך =יוחאי= היה מהמם איש עדין נפש שניסה לעגל פינות איפה שהיה יכול , האוכל בארוחת הבוקר היו עלובות , המלונות הרמה לא רעה וכל הטיול היה עכור בגלל חילוקי דעות שכל מקום עלה טיול כ40 יורו הוצאנו כל משתתף 2000 דולר וכל יום היינו צריכים להוציא עוד מאות יורו ליום והכי גרוע שבמלון האחרון שהיה אמור להיות בברצלונה היא מרוחק כשעה ו10 דקות בושה וכלימה חברים.... אל תתקרבו לנתור , האמינו לי שהיריעה קצרה מלהכיל את התחושה שלנו ונסענו
מספיק בעולם להשוואה .גם במשוב ששלחנו עם המדריך כתבנו הכל מקווים שיגיע הכל אליכם .
עוגמת נפש סוג הנזק :

נתור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה