פרטי התלונה

תלונות בית חולים איכילוב

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רשלנות רפואית נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏09 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בבדיקות מעבדה שנערכו לבני בן השנתיים (בדיקת HVA) יצא שלבני יש כנראה גידול ממאיר ! נערכה בדיקה חוזרת באותו בית חולים באותה מעבדה ושוב הגיעה תוצאה יותר גרועה עם ערכים שליליים המצביעים על הגידול.עקב כך הילד עבר בדיקות מכאיבות,מציקות (,אולטראסאונד,C.T,) אישפוז באסף הרופא,ובסוף נשלח למחלקה האונקולוגית בשניידר המתמחה במחלה.שם ביקשו לבצע בדיקה חוזרת ולתדהמתנו ממש לפני התחלת טיפול-הבדיקה יצאה תקינה.נערכה בדיקה חוזרת ושוב תקין.פנינו ביוזמתנו לגוף שלישי לבדיקה נוספת (5 במספר) ושוב יצא תקין!הוסבר לנו שבאיכלוב מחשבים לא נכון ובכך גורמים לטעות בבדיקה זאת וכנראה אצל עוד אנשים.מיותר לציין את הסבל שעברנו במשך חודשיים וחצי,את הפחד,חוסר שינה,לחצים,הפסד ימי עבודה,ופגיעה בבריאות המשפחה! והכי גרוע-הילד עמד לפני טיפול מסוכן שלא היה נחוץ כלל !!! וכל זאת בגלל הטעות בבדיקות שחזרו על עצמם במעבדה באיכלוב. רופא הילדים של בני שלח מכתב לאיכילוב לקבלת הסבר מדוע הם שולחים כאלו תוצאות המראות על בעיה ואילו בכל מקום אחר הכל תקין - אך עד היום הם לא חוזרים בתשובות ומתעלמים ממה שקרה ובטוח ממשיכים בטעות הזאת לעוד אנשים. יש לי את כל המסמכים הדרושים המראים את ההוכחות !!! (המיקרה סופר כאן בקצרה ובלי תיאורים מפורטים). אשמח לקבלת תשובה. בכבוד רב - זאב מיכאלוביץ.
וגם כספי ו סוג הנזק :
הסבר,פיצוי,ובדיקה עצמית לפתרון הטעות בעתיד פתרון נדרש :

בית חולים איכילוב שירות לקוחות

, תגובה:
משרד הדוברת, מרכז רפוא שם ותפקיד:
הפנייה התקבלה. הגורמים הרלונטים בבית החולים כבר יצרו קשר ישיר עם הפונה ולכשהעניין יתברר, התשובה תימסר אישית לפונה, מפאת צנעת הפרט וסודיות רפואית תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה