פרטי התלונה

תלונות בית חולים איכילוב

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין מענה טלפוני< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
אני בהריון בשבוע 30, ומנסה לבחור את בית החולים שבו אלד.
לשם כך, ביום חמישי שעבר ניגשתי לבית חולים ליס ורציתי לערוך סיור במחלקת יולדות וחדרי הלידה. שם נאמר לי (לא בנחמדות יתרה, יש לציין) שעלי לקבוע תור משראש, ונתנו לי מס. טלפון.
מאז (היום יום שני), אני מחייגת לאותו מס. ויש שם מענה קולי, המבקש את הפרטים שלי ע"מ שמישהו יוכל לחזור אלי. בינתיים (עברו כבר 5 ימים) ואף אחד לא חזר, וכמו כן, אני ממשיכה לצלצל ואותו מענה קולי ממשיך לענות.
ניסיתי גם לצלצל למס. שמופיע באינטרנת, אך הם לא מוכנים לתת פרטים ןמעבירים אותי שוב ושוב לאותו מענה קולי.

מישהו יכול להגיד לי איך ומתי ניתן לערוך סיור בחדרי לידה בליס?
ובכלל, למה אני צריכה לבזבז את כל הזמן הזה רק כדי שיענו לי לטלפון?

תודה,
תמי

לענות לטלפון! פתרון נדרש :

בית חולים איכילוב שירות לקוחות

, תגובה:
יעל צובארי, משרד הדובר שם ותפקיד:
יצרנו קשר עם הפונה תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה