נאוה קסוטו- הממונה על |
שם ותפקיד: |
לכבוד
מר אאוסקר יצחק
במייל: [email protected]
מר אאוסקר הנכבד,
הנדון: פנייתך באמצעות אתר "צרכנות הוגנת"
פנייתך באמצעות האתר המוזכר בנדון נתקבלה בתאריך 09.05.10. בפנייתך הינך מלין על תשלום לו נדרשת בחניון ביה"ח, בעת שבנך היה מאושפז. לדבריך שילמת 70 ₪ ליום. במכתבך הנך מלין על הסכום הגבוה שנדרש ממך ומלקוחות אחרים, הנאלצים בלית ברירה להחנות את רכבם בשטח ביה"ח.
בשונה מהמרכזים הרפואיים האחרים באזור המרכז, כמו: תל השומר, אסף הרופא ובילינסון, אשר להם חניון מבקרים בשטח המרכז הרפואי, למרכז הרפואי תל אביב אין חניון מבקרים. חניון המבקרים הממוקם במרכז ויצמן נמצא בבעלות פרטית. עם זאת, המרכז הרפואי ערך הסדרים עם בעלי החניון לרווחת לקוחותיו ובכפוף לנוהל משרד הבריאות בנושא. במסגרת הסדר זה מקבלות קבוצות אוכלוסיה מסוימות פטור או הנחה בתשלום החניה. ברשימת הזכאים לפטור או הנחה נמצאים:
-מטופלים מאונקולוגיה (אמבולטורי), דיאליזה והשתלות, נכים בעלי תעודת נכה או בעלי תו עגלת נכים .
-משפחת המאושפז זכאית לתשלום מוזל בסך 25 ₪ ביום. ההסדר מאפשר כניסה ויציאה ללא הגבלה עד השעה 24:00 (לאחר שעה זו נדרש תשלום נוסף). ניתן לקבל אישור עבור רכב אחד בלבד למאושפז.
-מטופלים אמבולטוריים החייבים להגיע לביה"ח לטיפול למשך שלושה חודשים לפחות ובתדירות של לפחות פעמים בשבוע.
- חברי מועדון BE WELL רק לאחר קבלת כרטיס חבר מועדון לביתם. החברות מקנה אפשרות לחניה מוזלת בסך של 30 ₪ בלבד.
כפי שניתן לראות משפחת מאושפז זכאית להנחה בעבור רכב אחד. אינני יודעת מדוע לא נחשפת למידע זה שנמסר על ידי כל מזכירות המחלקות ומפורסם על גבי פוסטר בפתחה של כל מחלקה.
צר לי על אי ההבנה שגרמה לכך שנאלצת לשלם 70 ₪ ליום.
אנו מאחלים לבנך בריאות שלמה.
בברכה,
נאוה קסוטו
אחראית פניות הציבור
מרכז רפואי ת"א
|
תגובה: |
ראה פירוט תגובה.
לציין מכתב זהה נשלחה ישירות לפונה. |
פתרון: |
|
|