פרטי התלונה

תלונות בית חולים איכילוב

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל ובלתי הולם למטופלים ביחידה לרדיולוגיה פולשנית נושא התלונה:
‏יום שני ‏06 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
וייצמן 6, תל אביב יפו כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחר ביקור להתיעצות אצל רופא מומחה לרדיולוגיה פולשנית, ד"ר קורי, ביחידה לרדיולוגיה פולשנית בבית החולים איכילוב הופננו על ידו לקביעת תור לצנתור אצל המזכירה. לאחר שמסרנו את כל הפרטים למזכירה הרפואית של ד"ר קורי – נירה שמה, ביקשנו לקבוע תור לצנתור כפי שהרופא ציין. כאן נתקלנו בהתנגדותה הנמרצת של המזכירה נירה לקביעת מועד לפרוצדורה בטענה שישנם כשמונה מטופלים לפניי, ואין שום אפשרות לקבוע תור. כששאלנו מתי כן יהיה אפשר לדעת, או מתי בערך נראה לה שהתור יכול ליהיות היא התרגזה וכמעט צעקה אלינו באגרסיביות שאין תור וזהו! ניסינו להסביר שאנחנו במצב רגיש ומבקשים פחות או יותר לקבל מושג של סדר גודל – גם אם לא מועד מדוייק של התור, ונתקלנו בממש כוחניות ויחס משפיל, כאשר המזכירה צועקת – "לא יעזור לכם שום דבר, אין תור וזהו!", "אני אומרת שאין תור אז אין תור!" "כולם במצב רגיש!" ו-"איך אני יכולה לקבוע תור??ואם הרופא לא יהיה באותו חודש??"
לא ניתקלנו מימינו ביחס כל כך עויין ולא אוהד מנותנת שירות כלשהו, מה עוד במערכת הציבורית, ועוד ברפואה! בסיטואציות שבהן אנשים נמצאים במצב רגיש מאוד בדרך כלל עקב בעיה בריאותית כזו או אחרת.
איפה נשמע דבר כזה שאדם הסובל מבעיה רצינית ומכאבים צריך לחיות באפילה עד שתואיל בטובה אותה מזכירה לקבוע לו תור?
חבל מאוד שאותה מזכירה הרסה את כל הרושם החיובי שהשאיר עלינו הרופא ד"ר קורי. יש אנשים שאסור לתת להם להתעסק עם קהל ולתת שירות ונירה היא אחת כזו.
נשמח להתייחסות איכילוב, תודה
בריאותי!!עדיין אין לנו תור סוג הנזק :
מתן תור בהקדם פתרון נדרש :

בית חולים איכילוב שירות לקוחות

, תגובה:
נוואה קסוטו ממונה על פ שם ותפקיד:





תאריך: ‏2 נובמבר, 2010
סימוכין: NC073410



לכבוד
מר אורי אקופיאן
במייל: [email protected]


מר אקופיאן הנכבד


הנדון: פנייתך

פנייתך שנשלחה באמצעות אתר TLONA.CO.IL התקבלה ביחידה לפניות הציבור. הפנייה עוסקת ביחסה של מזכירה ביחידה לרדיולוגיה פולשנית במרכז ע"ש סוראסקי ת"א.

ביתר פירוט טוען אתה כי הופנית לצורך שקילת הליך צנתור מסוג כלשהו לד"ר יצחק קורי מנהל היחידה. בתום הייעוץ פנית אל מזכירת המכון ע"מ לקבוע מועד לבדיקה. לדבריך יחסה של המזכירה היה תוקפן והיא סירבה להעניק לך שירות. סירבה לתת לך תור בטענה שישנם עוד ממתינים אחדים לפניך. לא נאותה אף למסור לך הערכה כללית לגבי מועד הבדיקה.

תלונתך נבדקה על ידי ולהלן תשובתי, מבירור שנערך עם מזכירת היחידה נמסר כי בשל העובדה שצנתורים מסוג זה הינם נדירים ומתבצעים בתדירות נמוכה, ישנה הוראה ממנהל היחידה, שלא לספק תור למטופל לאחר הבדיקה ללא מעורבותו. כלומר קביעת התורים נעשית באופן בלעדי על ידו ומזכירת היחידה מנועה מלמסור מועד לבדיקה זו.

אבקש לציין כי טרם הגעתך לבדיקה, בשיחה מקדימה, נאמר לך מפורשות כי התורים הם מרוחקים ומצריכים המתנה לעיתים ממושכת. מזכירת היחידה נוהגת באופן הבא לתאם ציפיות עם הפונים ע"מ למנוע מצבים מתסכלים ומביכים לשני הצדדים במעמד קביעת התור לצנתור.

בסיום הבדיקה ע"י ד"ר קורי שבה המזכירה וציינה בפניך כי התורים נקבעים אך ורק ע"י מנהל היחידה והיא איננה רשאית לתת לך תור.

עוד אומר כי כשבוע לאחר בדיקתך יצרה עמך המזכירה קשר ונקבע לך תור לבדיקה המיוחלת.

טענתך לפיה הרימה עליך את קולה נשללה באופן מוחלט על ידה. מזכירת היחידה הינה מזכירה וותיקה ועתירת ניסיון. מנהלה טוען בביטחון כי מדובר במזכירה המצטיינת בעבודתה ובמתן שירות לציבור. אחד מהחזקות שלה, כפי שמציין ד"ר קורי עצמו, היא דווקא יחסה האישי והחם למטופלים.










למרות האמור לעיל, מאחר וחשת פגוע מיחס המזכירה, אבקש בשמנו ובשמה להביע את התנצלותנו על כך. מאחר והתור לצנתור כבר נקבע, נותר לי לקוות עמך כי הבדיקה תהיה תקינה וכן לאחל לך בריאות טובה.


בכבוד רב,
נאווה קסוטו

ממונה על פניות הציבור
לשכת סמנכ"ל איכות וניהול- סיכונים

תגובה:
נשלחה תשובה לפונה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה