פרטי התלונה

תלונות בית חולים איכילוב

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגיעה בצנעת הפרט ויחס משפיל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
וייצמן 6, תל אביב יפו כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-19/5/2011 הגעתי למיון כירורגי איכילוב - בפעם השלישית (בתוך חודש), לאחר ניקוז לא מוצלח של אבצס פריאנלי. בהפנייה מהפרוקטולוג נדרשה בדיקה בהרדמה כללית עקב כאבים ומוגלה רבה שיצאה. סגן המחלקה כעס שלא הנחתי לו לבדוק אותי
ואמר"אף רופא לא יקבע מה אעשה במחלקה שלי" - עד כאן לגיטימי. פרצתי בבכי תמרורים והרופא הסיט את הווילון, יצא ושיתף את כל באי המיון:"יופי, היא לא נותנת לי לבדוק אותה, כאילו שלי בא לראות מוגלה על הבוקר. אני לא מבין למה הפרוקטולוג שלח אותה בכלל" לא האמנתי למשמע אוזניי - איך הוא מעז לצעוק זאת בקולי קולות באוזניי הנמצאים. עניתי - תוך כדי בכי תמרורים שאם היו מנקזים לי את האבצס במיון, בצורה יסודית - לא הייתי נאלצת לעבור את כל העינויים הללו.
מיותר לציין שלאחר שנרגעתי - נבדקתי הוחלט על ניתוח ואשפוז לאחר מכן ניגש אליי אחד החולים ודיבר אתי על האבצס שלי. הרופא העליב אותי, פגע בצנעת הפרט שלי, וגם לאחר שהתברר שאני זקוקה לניתוח - נמנע מלדבר אתי ולא טרח לומר לי כי מאשפזים אותי. ידעתי זאת רק לאחר שדידיתי החוצה לשאול מה העלתה הבדיקה. האם מוגזם לבקש מרופא מעט יחס אוהד וסובלני למצבי? האם יש סתירה במתן עזרה רפואית ובטיפול רגיש בפציינט שעבר ייסורים בגלל טיפול לקוי? רופא - בכיר ככל שיהיה חייב להביא בחשבון גם את מצבו הרגשי של החולה בו בעת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אשמח אם יעירו לרופא - גם תפקידו בכיר - שלא ינהג כך בחולים אחר ושיבין עד כמה הוא פגע בי. פתרון נדרש :

בית חולים איכילוב שירות לקוחות

, תגובה:
נאווה קסוטו- ממונה על שם ותפקיד:
ורדית יקרה,

מכתבך הועבר באמצעות אתר זה, ליחידה לפניות הציבור בתאריך 1.6.11. מענה לפנייתך התעכב עקב נסיעת הרופא המעורב באירוע לחו"ל והצורך להמתין לחזרתו לשם ביצוע בירור וכן קבלת גרסתו לאירוע.

מכתבך הועבר לצורך בדיקה והכנת מענה למנהל המלר"ד, ד"ר פינחס הלפרין. עימך הסליחה על העיכוב בשליחת התשובה.

במכתבך את מלינה על יחס מעליב של רופא כירורג במיון, שנהג בך בחוסר סבלנות, מבלי להקפיד על פרטיותך וכבודך ותוך שיתוף הצוות בפרטים על התנהגותך, באופן ביקורתי ומעליב.

לאור השתלשלות העניינים המתוארת במכתבך, לא נותר לי דבר אלא להציע לך במלוא הכנות ומעומק הלב, התנצלות על אירוע זה. אבקש לציין בבטחה, כי אין מדובר בדפוס התנהגות אלא באירוע חריג בהחלט וחד פעמי.

מבירור שנערך עם נשוא תלונתך לא הצליח להיזכר באירוע,למרות שכל פרטיך נמסרו לו. יחד עם זאת ביקש למסור את התנצלותו על שפגע בך. מכתבך ודבריך אלה נלקחו היטב לתשומת ליבו.

פעילות רבה וענפה נעשית בחדר המיון באמצעות סדנאות לרופאים, אחיות וצוותים מטפלים-על מנת לשפר את רמת השירות ואיכותו. אנו מאמינים שפעולות לשיפור איכות השירות צריכות להיעשות כל העת וללא לאות. השאיפה למצויינות ולא פחות מכך צריכה להנחות אותנו כל העת.

צר לי מאוד על החוויה שעברת. אני תקווה שהחלמת מן המשבר ומצב בריאותך הוטב. במידה והינך זקוקה לסיוע במערך האמבולטורי אנא אל תהססי והתקשרי אל היחידה לפניות הציבור בטלפון: 03-6974730 .אנו נשמח לסייע לך.ושוב איתך הסליחה.

בברכה,
נאווה קסוטו
תגובה:
כמפורט בתגובתי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה