פרטי התלונה

תלונות בית חולים איכילוב

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות משפילה פוגענית מזלזלת של אחות בית החולים 7/11/2011 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הגעתי לבית החולים עם עצם זר בגרון ביום שישי בערב רופא בדק אותי עשה צילום והמערכת לא עבדה ולכן לא יכול היה לראות את תוצאות הצילום, הרופא במיון אמר לי לחזור ביום שני במידה ולא ארגיש שינוי , חזרתי ביום שני הופניתי לרופא אחר חיכיתי כשעה הרופא בדק אותי ואמר שאני צריכה לחזור למיון לבדיקת CT העברו אותי למיון מהיר ומאותו הרגע חשתי שמנסים לעשות הכל כדי שלא אהיה שם , היו שם שתי אחיות והן היו לא שירותיות התנהגו אלי בצורה מכוערת מאוד
האחות התנהגה כאילו כעסה שהופנתי אליה פנתה לרופא שאלה אותו למה דווקא לשם למה בלי הפניית CT אחר כך שאלה אותי למה אני הלכתי דווקא לשם הסברתי לה שהמערכות לא פעלו ונאצלתי לחזור והאחות אמרה אני לא בית החולים אמנם יש לי מדים אבל את לא צריכה לכעוס עלי , ביקשתי שלא יעבירו אותי מאחד לשני כי אני כבר גם כך שעתיים כבר שם
היא אמרה שלמרות שהם לא צריכים לעשות את זה היא תעביר את זה לרופאה אצלם ,חיכיתי שעתיים שלמות ושום דבר לא קרה, פניתי שוב לאחות שאלתי למה אני מחכה שעתיים והיא אמרה שיתכן שאמתין גם עוד שעתיים אפילו יותר ושאם לא מתאים לי אני מוזמנת ללכת
שאלתי אם התיק שלי אצל הרופאה והיא אמרה לא הוא אצלי , אמרתי שזה לא מקובל עלי שמענישים אותי על זה שאני לא מרוצה מהשירות בבית החולים ביקשתי את שם האחות והיא אמרה בזו הלשון - אין לי סי טי בכיס , ומה זה את לא מרוצה מהשירות מה זה מסעדה ? ביקשתי לדעת את שמה היא אמרה שהיא לא חייבת להגיד לי מה שמה , ושהתעקשתי אמרה שקוראים לה ורד , ושאם לא נאה לי אני יכולה ללכת לבית חולים אחר , שאלתי למה היא מדברת אלי ככה בחוסר כבוד ושאני רוצה להתלונן עליה , היא אמרה שאני לא אספיק להתלונן עליה כי היא תקרא לאבטחה וזה מה שהאחות השנייה עשתה והם שתיהן אמרו מהרגע שהגעת את לא מרוצה לכי לבית חולים אחר גם כך יש פה הרבה חולים ,האבטחה הגיעה הסברתי שאני לא מרוצה מהתנהגות האחות שמענישה אותי בצפייה שעתיים לבדיקה רק בגלל שאמרתי שהשירות גרוע , מיותר לציין שהסצנה הזו הייתה מכוערת ומיותרת , הרופאה התערבה הכניסה אותי לחדר ביקשתי ממנה לבצע CT היא אמרה שזה יכול לקחת זמן, נעלבתי והלכתי הביתה לא קיבלתי טיפול רק עלבון ואני חושבת שזה בושה וחרפה שאנשים שצריכים לטפל באנשים מתנהגים בחוסר סבלנות מקצועיות ושירותיות ועדיין אני ממתינה לטיפול כנראה אצטרך לפנות לבית חולים כפי שיעצו לי אצלכם

בית חולים איכילוב שירות לקוחות

, תגובה:
נאווה קסוטו - ממונה על שם ותפקיד:
הנדון: תלונה על יחס אחיות מלר"ד במרכז הרפואי ע"ש סוראסקי ת"א

פנייתך הועברה לבדיקתה של אחות אחראית חדר מיון ולהנהלת הסיעוד. מתלונתך עולה כי נאלצת להמתין משך זמן ארוך לביצוע בדיקת C.T בחדר מיון. פרט להמתנה ממושכת נתקלת ביחס לא שירותי מצד שתי האחיות שעבדו שם בעת שהותך.

מבירור פנייתך עולה כי פנית לחדר מיון בתאריך 4.11.11 ולאחר מכן בשנית בתאריך 7.11.11 ,זאת עקב הפניית מומחה ביה"ח בתחום אף אוזן וגרון. ההפניה כללה המלצה לביצוע בדיקת C.T. בגיליון נרשם כי הבדיקה שערך לך הייתה תקינה. נתקבלת במיון מהיר שם נאלצת להמתין לבדיקת C.T. ההמתנה התארכה מעבר לשעתיים, דבר שעורר את כעסך וגרם לך בסופו של דבר לעזוב את חדר מיון על דעת עצמך עם גיליון המיון בידך. עובדה זו הקשתה על הליך הבירור ולכן פנינו אליך וביקשנו ממך פעמים אחדות להשיב את גיליון המיון. בסופו של דבר התקבל הגיליון והבירור הושלם.

אבקש לציין כי אכן קיימת המתנה לביצוע בדיקת C.T במיון. אנו מודעים לכך ומצרים על אי נוחות. לאחיות בחדר המיון אין כל השפעה על זימון המטופלים או על קצב ביצוע הבדיקות הנ"ל. המכון פועל בנפרד מחדר מיון ומעניק שירות כמיטב יכולתו. חדר המיון במרכז הרפואי ת"א הוא מבין העמוסים ביותר בארץ. תוצאה ישירה של העומס הינה לעיתים התארכות זמני ההמתנה. על כך אנו מתנצלים בפני המטופלים ובני משפחותיהם.

בנוגע ליחס האחיות, הצוות שטיפל בך רואיין על ידי אחות אחראית. לדבריהן מרגע שהתקבלת למיון המהיר הבעת בקול רם את אי שביעות רצונך מן הצורך להמתין לבדיקה. לאורך כל תקופת ההמתנה ואחת לכמה דקות, דאגת להשמיע באוזני הצוות המטפל את כעסך ואי שביעות רצונך. האחיות בדקו לא אחת מתי ניתן יהיה לקבל אותך לבדיקה. לדבריהן בשלב מסוים פניותיך הרבות הפריעו להן לבצע את עבודתן ואף יצרו תסיסה בקרב מטופלים נוספים. היה זה רק לאחר שהתלקח דין ודברים סוער בינך לבין הצוות, שבשלו נקרא איש ביטחון. במעמד זה בחרת בפתרון לעזוב את חדר המיון מבלי להשלים את הטיפול. האחיות שעבדו באותה משמרת ביקשו לציין כי מאוד השתדלו לגלות כלפיך יחס סובלני והבנה לקוצר רוחך. צר להם אם נפגעת מיחסן. הדבר נעשה שלא בכוונה.

לסיכום, התקבלת לחדר מיון בשאלה מסוימת של מומחה א.א.ג. התקבלת במצב גופני טוב ולא הייתה כל בהילות במצבך שהצריכה מתן טיפול מהיר ומיידי. נאלצת להמתין לבדיקת C.T. ההמתנה התמשכה וכתוצאה מכך בחרת לעזוב על דעת עצמך את המלר"ד. כתוצאה מההמתנה התלקח בינך לבין הצוות הסיעודי דין ודברים בו הייתה גם לך תרומה מסוימת.

צוות המיון הביע את תקוותו כי מצב בריאותך טוב והחלמת ממחלתך. אנו מאחלים לך בריאות טובה.


בכבוד רב,
נאווה קסוטו
תגובה:
הסבר והתנצלות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה