חיה סויסה |
שם ותפקיד: |
בשבוע שעבר ענינו ללקוחה לאחר בדיקה במח' המנויים.מצ"ב התשובה שהועברה אליה:דינה שלום רב,
בטרם אשיב לתלונתך, שהועברה להתייחסותי פניתי למחלקת המנויים לבירור הנושא.
1. מבירור שנערך מולי ומול המטפלות בדבר ( מפקחת המוקד טל מלך ואורלי מיסק נציגת השירות ) נמצא כי אכן התקשרה אלייך בטעות נציגת השירות שלנו .
2.זוהי בעצם הטעות היחידה שנעשתה שלא במזיד וכמובן לא בכוונה תחילה, אלא מתוך טעות בהקשת המספרים בעת החיוג ולמרבה האירוניה, ללקוחה אותה אנו מחפשים קוראים גם דינה. יחד עם זאת, לא ציינת כי אינך מנויה כלל שכן אילו עשית זאת, סביר להניח שהשיחה הייתה מסתיימת בהתנצלות של טעות במספר ותו לא .
3. כשנשאלת לכתובתך, הדגישה אורלי נציגת השירות כי אצלנו מופיעה כתובת שונה ואמרה לך שכנראה זו הסיבה שלא הצליחה לאתרך ( גם אז לא שאלת איך בדיוק נדע את כתובתך אם לא מסרת לנו אותה מעולם שכן אינך מנויה בפיס....).
4. רק כשפנית לחברת הטלוויזיות אליה הופנית ע"י אורלי, ומשהבינו שאינך מנויה , חזרת אלינו ושוחחת עם מפקחת מוקד השירות הגב' טל מלך.
5. בשיחתך עם טל, שאלה אותך טל אם את מנויה ואמרת שלא . או אז, הובהר לך כי רק מי שמנוי ומשתתף בהגרלות המנויים עשוי לזכות בפיס וחבל שלא הסברת מלכתחילה שאינך מנויה שכן מפעל הפיס לא יכול להעניק מתנות או להכיר לקוחות שאינם רשומים במאגר אצלו .
6. אני חוזרת ומבהירה כי הטעות היחידה שלנו הייתה בחיוג השגוי וכמובן שלהבא יקפידו ביתר שאת לוודא פרטים מזהים בטרם ההתקשרות, למען לא ישנו מקרים כגון זה, אך יחד עם זאת איננו מוצאים לנכון לפצותך שכן לא השתתפת מעולם בהגרלות , לא חויבת מעולם ע"י מפעל הפיס ולכן ברור שלא תוכלי להיות מזוכה בפרס כלשהוא.
7. נשמח אם תצטרפי לרשימת לקוחותינו הזוכים ותרכשי מנוי שהוא הפתח למזל ולזכיות.........
אשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
בכבוד רב,
חיה סויסה
אחראית פניות הציבור
|
תגובה: |
לכל בירור נוסף ניתן לפנות לטלפון של מפקחת מוקד השירות שטיפלה בנושא 03-6940303 . |
פתרון: |
|
|