פרטי התלונה

תלונות מפעל הפיס

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש מצד שירות הלקוחות של מפעל הפיס נושא התלונה:
ברקת דינה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏05 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' הפמן 3 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-5.12.06 שירות הלקוחות של מפעל הפיס התקשר לבית הוריי וביקש את

מספר הפלאפון הפרטי שלי לאחר שקיבל מאחי את המספר כעבור כמה דקות התקשרו

אליי והדיעו לי שהם מחפשים אותי כבר מחודש מאי ועל זכייתי בטלוויזית פלזמה 42

אינץ'. כמובן שבאותו רגע לא האמנתי ושאלתי מספר פעמים האם הם בטוחים שזו אני?.

וכדי להוכיח שבאמת אני זכיתי הם נתנו לי את הכתובות המדוייקת של הבית את מספר

הטלפון המדויק וחזרו על כך שזכיתי בטלויזיה מספר פעמים.

כדי לקבל את המתנה נתנו לי מספר טלפון של החברה שממנה נקבל את הטלויזיה

כשהתקשרתי לחברה הנ"ל התברר שזו לא אני שזכיתי בטלויזיה..מיד חזרתי לשירות

הלקוחות של מפעל הפיס שגרמו לי לבושה ולעוגמת נפש עד כדי בכי כאשר צעקו עליי

וגרמו לי להרגיש גנבת המנסה להתחזות למישהי אחרת.


מצפה ומקווה לטיפולכם במהירות האפשרית ולפיצוי על העוגמת נפש והביזיון אשר נגרם לי..
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות + פיצוי פתרון נדרש :

מפעל הפיס שירות לקוחות

, תגובה:
חיה סויסה שם ותפקיד:
בשבוע שעבר ענינו ללקוחה לאחר בדיקה במח' המנויים.מצ"ב התשובה שהועברה אליה:דינה שלום רב,



בטרם אשיב לתלונתך, שהועברה להתייחסותי פניתי למחלקת המנויים לבירור הנושא.



1. מבירור שנערך מולי ומול המטפלות בדבר ( מפקחת המוקד טל מלך ואורלי מיסק נציגת השירות ) נמצא כי אכן התקשרה אלייך בטעות נציגת השירות שלנו .



2.זוהי בעצם הטעות היחידה שנעשתה שלא במזיד וכמובן לא בכוונה תחילה, אלא מתוך טעות בהקשת המספרים בעת החיוג ולמרבה האירוניה, ללקוחה אותה אנו מחפשים קוראים גם דינה. יחד עם זאת, לא ציינת כי אינך מנויה כלל שכן אילו עשית זאת, סביר להניח שהשיחה הייתה מסתיימת בהתנצלות של טעות במספר ותו לא .



3. כשנשאלת לכתובתך, הדגישה אורלי נציגת השירות כי אצלנו מופיעה כתובת שונה ואמרה לך שכנראה זו הסיבה שלא הצליחה לאתרך ( גם אז לא שאלת איך בדיוק נדע את כתובתך אם לא מסרת לנו אותה מעולם שכן אינך מנויה בפיס....).



4. רק כשפנית לחברת הטלוויזיות אליה הופנית ע"י אורלי, ומשהבינו שאינך מנויה , חזרת אלינו ושוחחת עם מפקחת מוקד השירות הגב' טל מלך.



5. בשיחתך עם טל, שאלה אותך טל אם את מנויה ואמרת שלא . או אז, הובהר לך כי רק מי שמנוי ומשתתף בהגרלות המנויים עשוי לזכות בפיס וחבל שלא הסברת מלכתחילה שאינך מנויה שכן מפעל הפיס לא יכול להעניק מתנות או להכיר לקוחות שאינם רשומים במאגר אצלו .



6. אני חוזרת ומבהירה כי הטעות היחידה שלנו הייתה בחיוג השגוי וכמובן שלהבא יקפידו ביתר שאת לוודא פרטים מזהים בטרם ההתקשרות, למען לא ישנו מקרים כגון זה, אך יחד עם זאת איננו מוצאים לנכון לפצותך שכן לא השתתפת מעולם בהגרלות , לא חויבת מעולם ע"י מפעל הפיס ולכן ברור שלא תוכלי להיות מזוכה בפרס כלשהוא.



7. נשמח אם תצטרפי לרשימת לקוחותינו הזוכים ותרכשי מנוי שהוא הפתח למזל ולזכיות.........



אשמח לעמוד לשירותך בכל עת.



בכבוד רב,

חיה סויסה

אחראית פניות הציבור

תגובה:
לכל בירור נוסף ניתן לפנות לטלפון של מפקחת מוקד השירות שטיפלה בנושא 03-6940303 . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה