ביטול מנוי |
נושא התלונה: |
יום שישי 20 אפריל 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תל אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שלום רב,
אני וחברה רצינו לבטל מנוי של מפעל הפיס שברשותינו, התקשרנו למפעל הפיס על מנת להתייעץ איתם על ביטול המנוי, אמרו שעל מנת שנבטל את המנוי אנו צריכות לשלוח להם בקשת ביטול בפקס, שלחנו אליהם את הפקסים ב 20/4/07 והתקשרתי לוודא שקיבלו אותם, הם טענו שסורקים את כל הפקסים למערכת ולכן לא יוכלו לוודא שקיבלו את הפקס שלנו לפני יום שני ושברגע שיראו את הפקס יטפלו בבקשתינו.
השבוע קיבלנו מהם מכתב בדואר דטענה שעל מנת שהמנוי שלי יבוטל אנו צריכות לשלוח אליהם מכתב בדואר עם חתימתינו.
כמובן שהימים חולפים וכבר מתחיל חודש חדש, זה ברור מעל לכל ספק שהם בכוונה עשו את זה כדי לחייב אותנו על חודש מאי גם, כל העניין הזה לא בסדר, חבל שהם לא יודעים לתת שירות כמו שצריך ללקוחות שלהם, חבל שאנחנו צריכות לעבור תהליך כל כך ארוך ומסורבל בגללם.
זה לא בסדר שהם ככה מנסים להרויח עוד כסף על חשבון הציבור, אני מעוניינת שיחזירו לנו את כספינו עבור חודש מאי במידה ויגבו.
לא בעיה שלנו שנותני השירות שלהם הטעו אותי.
שם החברה שלי שביקשה גם היא לבטל את המנוי שלה הוא יוליה בריקמן .
תודה,
מיכל
|
כספי |
סוג הנזק : |
אני אשלח את המכתב לביטל כבר מחר 1/5 ואני מעוניינת שלא יחייבו אותי החודש וכדאי מאוד שכך יהיה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|