פרטי התלונה

תלונות מפעל הפיס

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏20 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:

שלום רב,

שלום רב,
אני וחברה רצינו לבטל מנוי של מפעל הפיס שברשותינו, התקשרנו למפעל הפיס על מנת להתייעץ איתם על ביטול המנוי, אמרו שעל מנת שנבטל את המנוי אנו צריכות לשלוח להם בקשת ביטול בפקס, שלחנו אליהם את הפקסים ב 20/4/07 והתקשרתי לוודא שקיבלו אותם, הם טענו שסורקים את כל הפקסים למערכת ולכן לא יוכלו לוודא שקיבלו את הפקס שלנו לפני יום שני ושברגע שיראו את הפקס יטפלו בבקשתינו.
השבוע קיבלנו מהם מכתב בדואר דטענה שעל מנת שהמנוי שלי יבוטל אנו צריכות לשלוח אליהם מכתב בדואר עם חתימתינו.
כמובן שהימים חולפים וכבר מתחיל חודש חדש, זה ברור מעל לכל ספק שהם בכוונה עשו את זה כדי לחייב אותנו על חודש מאי גם, כל העניין הזה לא בסדר, חבל שהם לא יודעים לתת שירות כמו שצריך ללקוחות שלהם, חבל שאנחנו צריכות לעבור תהליך כל כך ארוך ומסורבל בגללם.
זה לא בסדר שהם ככה מנסים להרויח עוד כסף על חשבון הציבור, אני מעוניינת שיחזירו לנו את כספינו עבור חודש מאי במידה ויגבו.
לא בעיה שלנו שנותני השירות שלהם הטעו אותי.
שם החברה שלי שביקשה גם היא לבטל את המנוי שלה הוא יוליה בריקמן .
תודה,
מיכל
כספי סוג הנזק :
אני אשלח את המכתב לביטל כבר מחר 1/5 ואני מעוניינת שלא יחייבו אותי החודש וכדאי מאוד שכך יהיה. פתרון נדרש :

מפעל הפיס שירות לקוחות

, תגובה:
חיה סויסה-אחראית פניות שם ותפקיד:
צר לי על עגמת הנפש ואבקש להבהיר כי לא אלו הן אמות המידה אותן הצבנו לעצמנו בטיפול בלקוחותינו. מאחר וחובה עלינו לבדוק בטרם נענה, יועבר הטיפול מיידית למנהל שיצור עמך קשר דחוף ובמקביל גם יבצע האזנת שיחה לנציגה ששוחחה עימך. תגובה:
הועבר לאסף חשאי ליצירת קשר דחוף עם הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה