פרטי התלונה

תלונות מפעל הפיס

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי - משימה בלתי אפשרית , עכשיו צריך גם לשלוח מכתב בדואר!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כנראה שמפעל הפיס ממש לא רוצה שאני יבטל את המנוי שלי (ולא רק אני..)
אני כבר שבועיים מנסה, לא מצליח.
שלחתי פקסים,טלפונים,הכל..
היום אני מתקשר,ומתברר שהחליטו היום לשנות את החוק - מהיום : שולחים בדואר בקשה לביטול.
סוג של "שימור לקוחות" , להקשות על תהליך הביטול כדי למנוע ניתוקים.
חבל לכם על הזמן, אני ישלח מכתב,ואשכנע עוד הרבה לעשות כך.
בושה של שירות.
בזיון לקוח סוג הנזק :
זיכוי,פיצוי, ===ולבטל את המנוי!!!=== פתרון נדרש :

מפעל הפיס שירות לקוחות

, תגובה:
שרית, פניות הציבור שם ותפקיד:
אשר שלום רב,

קיבלנו את תלונתך בנושא אופן ביטול המנוי והריני להשיבך.

1. חשוב לי להדגיש כי חתימתו המאשרת של הלקוח המבקש לבטל כרטיס המנוי, הינה חיונית והכרחית ומשמשת לנו אסמכתא מבחינה משפטית למקרה שהלקוח יטען לקבלת זכייה כאשר המנוי כבר לא יהיה בבעלותו ועל שמו.

2. מאחר ולאחרונה נתקלנו במספר מקרים בעייתיים בהם שלחו גורמים שלישיים בקשות לביטול באמצעות הפקס' בשם הלקוח, ועל מנת למנוע מקרים כגון זה, אנו פועלים על פי ילקוט הפרסומים של מפעל הפיס וכאמור, מבטלים כרטיס מנוי בחתימתו המאשרת של הלקוח בלבד וכאשר היא מגיעה אלינו בדואר ולא באמצעות הפקס'.

3. אבקש להדגיש כי איננו מעכבים בקשות המגיעים בצורה מסודרת לביטול , וכל פועלנו במקרה דנן לא היה בו חלילה להכעיסך או לגרום לך לעגמת נפש שכן נהגנו על פי כל הנהלים.

4. אני מודה לך על פנייתך ואשמח לעמוד לשירותך בכל עת

תגובה:
הועבר למיטל ורטיהם להמשך הטיפול מול הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה