פרטי התלונה

תלונות מפעל הפיס

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת כרטיס חיש גד לשולח לוטו לפי טופס ולא לפי הגרלה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏02 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הפיס יצא במבצע: כרטיס חיש גד לכל טופס לוטו. אני ששולח בכל פעם 4 הגרלות ביחד, בטופס אחד, זכאי לכרטיס גירוד אחד ולא ל 4 כרטיסים. ( לו הייתי שולח טופס לכל הגרלה בנפרד הייתי מקבל 4 כרטיסים) זה אבסורד, ציניות ונותן תחושה של פראייר.

גם עלבון וגם סוג הנזק :
כל הגרלה בנפרד זכאית להטבה אחרת הלקוחות הנאמנים יוצאים פריירים פתרון נדרש :

מפעל הפיס שירות לקוחות

, תגובה:
חיה סויסה- אחראית פניו שם ותפקיד:
הנני מאשרת קבלת פנייתך ואבקש להשיבך.
אכן, כל לקוח שמילא טופס לוטו זכאי לקבל כרטיס חישגד אחד בלבד. אלו הן חוקי ונהלי מבצע זה ועל פיו הונחו זכייני הפיס בנקודות המכירה.
צר לי על תחושתך ואני מקווה כי במבצע הבא נקלע ביתר שאת להעדפותיך.
תגובה:
הצעתך תועבר למנהל מותג הלוטו לידיעה בתקווה שכפי שציינת יינתן בעתיד תגמול שונה וגדול יותר לקוחותינו הנאמנים . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה