פרטי התלונה

תלונות מפעל הפיס

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך גבית כספים מכרטיס האשראי למרות שאיני מנוי ולמרות שהדבר ידוע לחברהde נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏02 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הפטמן 3 כתובת:
תיאור הבעיה:
מקור הבעיה נוצר במפעל הפיס כנראה לפני כשלושה חודשים ועד היום מצטברים עוד ועוד תקלות להם אחראי מפעל הפיס.
הסיפור הפך לסיפור קפקאי טיפוסי אשר מפעל הפיס מככב בו והוא הסיבה לכך שהחלטתי עוד בחודש שעבר להפסיק את המנוי, אך למרות שכבר איני מנוי,מפעל הפיס גובה ממני תשלומים שלא מגיעים לו בידיעה וממשיך להטריד אותי בחיובי שווא כאשר ידוע להם שכבר איני מנוי שלהם וכן ברור להם שהחיובים שהם ממשיכים לגבות ממני, בטעות יסודם.
ב- 17.09 שוחחתי עם הגב' מיטל ממפעל הפיס ולאחר שחקרה וביררה את החיובים המיותרים שהיו בעבר הודיעה לי כי סיבת החיובים בטעות מפעל הפיס יסודם. הגב' מיטל הבטיחה לי כי הדבר יתוקן בחיוב הקרוב (ב--02.10 הפסקת החיובים והחזר התשלומים שכבר נגזלו מחשבון כרטיס האשראי).
בפועל מתברר כי הדבר לא התבצע וכי ב-2.10 מפעל הפיס ממשיך לגזול ממני כספים נוספים.

איני מוכן יותר לסבול מטעויות או מאי תיקונם המהיר (הנגררים זמן רב).
לכן, אבקש את טיפולכם בתיקון התקלה ובהחזר הכספים באופן מיידי.

כרטיס אשראי גולד מאסטרכארט מסתיים ב-3559, פרטי החיוב - תאריך החיוב 23/09 החיוב בוצע על ידי מפעל הפיס סכום החיוב 60 ש"ח מספר השובר 633833.
כספי סוג הנזק :
החזר מיידי של כל הכספים שנגזלו ממני מחשבון כרטיס האשראי פתרון נדרש :

מפעל הפיס שירות לקוחות

, תגובה:
חיה סויסה אחראית פניות שם ותפקיד:
בהמשך לפנייתך אליי באתר הפיס, לשיחתך עם הגברת לריסה ולתשובתי שניתנה היום , אני חוזרת ומבהירה לאחר בירור במח' המנויים: ב-15.10.2007 יזוכה חשבונך בבנק יהב סניף 120 ( חשבון 432749 ) בסך 120 ש"ח.
כפי שהבהרתי ללקוח מר מעין יחזקאל, מדובר בטעות אנוש של פקידה במח' המנויים ואנו תקווה כי לא ישנו עוד מקרים כגון זה.
תגובה:
הועבר זיכוי ע"י מח' המנויים ( יופיע בחשבון הלקוח ב- 15.10.2007 )
לכל בירור נוסף ניתן לפנות לטלפון 03-6940152 או 03-6940149
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה