פרטי התלונה

תלונות מפעל הפיס

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן מידע מטעה ללקוח בזמן מבצעים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני 3 חודשים התקשרו אלינו ממפעל הפיס על מנת לשתף אותנו במבצע מנוי מיוחד שכלל הוספת שני כרטיסי מנויי על פי מספרים אישיים. נענו בחיוב לאחר ששכנעו אותנו שניתן יהיה לבטל את המנוי, כעבור 3 חודשים בדיוק מתאריך עשיית המנוי (29.11.07) באמצעות שיחה טלפונית בלבד. בררנו זאת במיוחד, כי לא רצינו להתחיל במשלוח מכתבים מיותר. נציגת המכירות, כרמית כהן, הבטיחה לנו כי בשיחה טלפונית אליה, ניתן יהיה לבטל את המנוי ב-28 לפברואר.
בתאריך הזה התקשרנו לכרמית לבטל את המנוי, אך נענינו שהיא לא יכולה לבטל, כי היא רק עושה מנויים חדשים, והפנתה אותנו למחלקת ביטול לקוחות. לאחר חיוגים חוזרים ונשנים זכינו למענה. לאכזבתנו הובהר לנו, כי ביטוליים אפשריים רק באמצעות מכתב וחמור מכך, כבר חייבו אותנו בתשלום רביעי עבור חודש מרץ. למרות שהתאריך שפנינו היה 28.2
האם זו הדרך של מפעל הפיס לפתות לקוחות ותיקים?
עוגמת נפש ועלבון סוג הנזק :
ביטול החיוב של חודש מרץ פתרון נדרש :

מפעל הפיס שירות לקוחות

, תגובה:
חיה סויסה- אחראית פניו שם ותפקיד:
הלקוח כבר פנה אליי במייל ושלח מכתב לביטול. כבר טופל לשביעות רצונו . תגובה:
הובהר ללקוח כי אנו מודים לו על פנייתו המשמשת לנו למשוב. נציגת השימור זומנה לשיחה בה רועננו בפניה נהלים להבהרת אופן ביטול \ קליטה ללקוחותנו בעתיד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה