מתן מידע מטעה ללקוח בזמן מבצעים |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני 3 חודשים התקשרו אלינו ממפעל הפיס על מנת לשתף אותנו במבצע מנוי מיוחד שכלל הוספת שני כרטיסי מנויי על פי מספרים אישיים. נענו בחיוב לאחר ששכנעו אותנו שניתן יהיה לבטל את המנוי, כעבור 3 חודשים בדיוק מתאריך עשיית המנוי (29.11.07) באמצעות שיחה טלפונית בלבד. בררנו זאת במיוחד, כי לא רצינו להתחיל במשלוח מכתבים מיותר. נציגת המכירות, כרמית כהן, הבטיחה לנו כי בשיחה טלפונית אליה, ניתן יהיה לבטל את המנוי ב-28 לפברואר.
בתאריך הזה התקשרנו לכרמית לבטל את המנוי, אך נענינו שהיא לא יכולה לבטל, כי היא רק עושה מנויים חדשים, והפנתה אותנו למחלקת ביטול לקוחות. לאחר חיוגים חוזרים ונשנים זכינו למענה. לאכזבתנו הובהר לנו, כי ביטוליים אפשריים רק באמצעות מכתב וחמור מכך, כבר חייבו אותנו בתשלום רביעי עבור חודש מרץ. למרות שהתאריך שפנינו היה 28.2
האם זו הדרך של מפעל הפיס לפתות לקוחות ותיקים?
|
עוגמת נפש ועלבון |
סוג הנזק : |
ביטול החיוב של חודש מרץ |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|