פרטי התלונה

תלונות מפעל הפיס

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ביטול מיידי של מנוי נושא התלונה:
מנחם ברק שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏26 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אתמול ה-26.03 התקשרתי על מנת לבטל את המנוי שברשותי והתבקשתי לשלוח מכתב חתום על ידי על מנת שיתבצע הביטול. היום ה-27.03 התקשר חבר מהעבודה וביקש אף הוא לבטל וגם הוא התבקש לעבור את התהליך הנ"ל. בסיום השיחה הוא העביר את הנציגה אליי ושאלתי מתי הם מעדכנים את ביטול המנוי כך שלא אהיה מחוייב גם על חודש אפריל. הנציגה טענה שזה מתעדכן עד 15 יום. הצעתי להגיע אליהם ולתת להם את המכתב ביד וכך המנוי יתבטל מיידית. נאמר לי שבלתי אפשרי לבצע ביטול מיידי. לדעתי זו חוצפה לנסות לגבות מהצרכנים עוד חודש חיוב למרות שהוא לא מעוניין בזה. בכל מקום ניתן לבטל בפקס הוא קביל בדיוק כמו מכתב. הטענה כי ישנם זיופים מגוחכת. ניתן לזייף במכתב בדיוק כמו בפקס.
כספי סוג הנזק :
ביטול מיידי של מנוי. פתרון נדרש :

מפעל הפיס שירות לקוחות

, תגובה:
חיה סויסה-אחראית פניות שם ותפקיד:
על מנת לתת לך שירות מקצועי,אישי אמין ויעיל, הועברה פנייתך למח' שימור לקוחות ונמסר לי כי שוחחה עימך לריסה שפוקר והבהירה נוהל ביטול המנוי לתום חיוב. תגובה:
שמחתי לשמוע כי הינך שבע רצון ויחד עם זאת ביקשתי שיבוצע רענון נהלים לנציגות בעתיד.

נשמח לעמוד לשירותך תמיד.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה