פרטי התלונה

תלונות מפעל הפיס

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי זכיה למעלה מ 20 שנה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
יש לי 2 כרטיסים מאז שנת 1981 (1 מהם) ומשלמת בהוראת קבע כל השנים האלה.
מעולם לא זיכיתי. יש לי הרגשה שהמספרים מאוד ישנים ובכר לא נמצאים המאגר .
רוצה לדעת אם אפשר להחליף לי את המספרים וגם אם אפשר להשאר עם כרטיס אחד בעל מספר חדש?
עוגמת נפש סוג הנזק :

מפעל הפיס שירות לקוחות

, תגובה:
מפעל הפיס שם ותפקיד:
נעמי שלום רב, תגובה:
פנייתך התקבלה אצלי ואבקש לרכך תחושותייך.



אבקש להבהיר כי כ- 590,000 כרטיסים משתתפים בהגרלות המנויים וכמות פרסים (כספיים וחפציים) אמורה להתחלק בין כולם ומטבע הדברים לא כולם זוכים בפרסים הגדולים. המשותף לכולם הוא "השארת הדלת הפתוחה" למזל שאולי יגיע.



זכיתי לראות במפעל הפיס זוכים מאושרים ולשמוע מפיהם כי הזכייה באה להם בהפתעה גמורה. גם אנשים אלה לא האמינו כי יזכו והמתינו ל"מזל" וסבלנותם השתלמה להם.



גם לגבי אנשים אלו, הייתה הזכייה המיוחלת בגדר חלום בלבד וגם להם היה נדמה שזכיות מופיעות בפרסומות ובדיוורים הנשלחים אליהם בלבד. לכן, ברצוני להדגיש כי אנו עוסקים בהגרלות וכי כל הגרלה נסמכת על מזל. המזל מעצם טיבעו, קורה בזמנים ובנסיבות אקראיים, שלא ניתן לחזותם מראש. אם לא נשאיר פתח למזל אז נאבד בהקשר זה את תקוותינו.



מפעל הפיס מקפיד לערוך, מידי תקופות זמן קבועות בחינה סטטיסטית מדויקת של המספרים המועלים בגורל. הבדיקה מתבצעת ע"י אנשי אקדמיה בכירים. הנתונים מורים על תוצאות ללא דופי. כל כרטיסי המנוי משתתפים בהגרלות ובהם השתתפו גם כרטיסי המנוי שלך שמספרם 762923 ו- 521274 . חשוב לזכור כי גם אם לא עלו בגורל הכרטיסים זכיות גדולות, עדיין הם השתתף ומשתתפים בכל הגרלה ומעניקים לך פתח למזל מדי שבוע.



ההגרלות מתבצעות בבית מפעל הפיס בפיקוח ועדה ציבורית המורכבת מנציגי ציבור, רואה חשבון, נציג מפעל הפיס ובהשתתפות הציבור.



על מנת ללמוד על שקיפותה של ההגרלה את מוזמנת לצפות בה מקרוב מדי יום ה' בשעה 9:00 בבוקר.



לסיום, אני מודה לך על פנייתך ומקווה כי תנהגי על פי תקוות העתיד ולא על פי אכזבות העבר ומאחלת לך שיפתחו בפנייך ובפני בני ביתך שערי המזל, השפע וההצלחה ותצטרפי גם את לקהל לקוחותינו אשר הפיס שינה את חייהם.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה