פרטי התלונה

תלונות מפעל הפיס

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה לגבי זכיין של מפעל הפיס בחיפה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:

למחלקת פניות הציבור של מפעל הפיס שלום רב,
להלן תלונתי הנוגעת לזכיין של מפעל הפיס בחיפה:

• ביום ראשון, 31/05/2009, בסביבות השעה 17:30, ניגשתי לבדוק טופס לוטו שהיה ברשותי בדוכן רחוב של מפעל הפיס, אשר ממוקם על המדרכה מול מרפאת לין (קופ"ח כללית) בחיפה. כתובת המרפאה היא רחוב המגינים 35, חיפה.

• מכל מקום, הגשתי למפעילת הדוכן את טופס הלוטו ולהפתעתי גיליתי כי למכונת הלוטומט לא מחובר צג דיגיטלי אשר מופנה כלפי הלקוח ומציג בפניו את תוצאות בדיקת הטופס.

• בתגובה לשאלתי מדוע אין צג למכונה הגיבה המוכרת בשפה לא יפה ומזלזלת ואמרה לי שהצג מותקן בתוך הדוכן תלוי על התקרה מאחוריה. לאחר שהתכופפתי והבטתי טוב לתוך הדוכן נוכחתי שהצג אכן נמצא שם. שאלתי את המוכרת אם הצג אינו אמור להיות גלוי כלפי הלקוח ומחובר למכונה באופן תקין היא אמרה שהצג נמצא שם "בגלל השמש" (טענה תמוהה משהו לדעתי). כמו כן, היא המשיכה להתחצף אליי. שאלתי אותה, "מה אסור להגיד שום דבר"?והיא ברוב חוצפתה אמרה שלא והוסיפה שאני החוצפן שגם זוכה בכסף ("זכיתי" ב 60 ₪ לערך) וגם מתלונן. חשוב לי לציין שלא נכנסתי איתה לעימות או ויכוח וטון דבריי היה שקט ורגוע. לאחר שביקשתי ממנה את טופס תוצאות בדיקת הלוטומט היוצא מהמכונה היא נתנה לי אותו יחד עם סכום הכסף שהגיע לי וביקשה ממני לעזוב את המקום.

• בהמשך למקרה הנ"ל ברצוני להפנות אליכם 2 שאלות:

1. האם הצג הדיגיטלי המחובר למכונות הלוטומט חייב להיות גלוי כלפי הלקוח, כלומר מוצמד לחלון הדוכן ליד אשנב השירות?
2. האם לזכיין או למפעיל הדוכן מותר לעשות שינויים במכונת הלוטומט על דעת עצמו, לרבות פירוק הצג הדיגיטלי ומיקומו במקום נסתר בתוך הדוכן?

• לעניות דעתי, מצב שבו הצג הדיגיטלי של מכונת הלוטומט מוסתר מעיני הלקוח מעלה יותר מתהייה לגבי רמאות והטעיית לקוח, וזהו דבר חמור מאוד, על אחת כמה וכמה שמדובר בגוף העוסק בכספים כמו מפעל הפיס
• אני מזמין אתכם לעשות ביקורת סמויה בדוכן הנ"ל ולהיווכח בנכונות טענותיי (במידה ולא הוחזרה מכונת הלוטומט למצבה הרגיל עד לרגע זה).

מפעל הפיס שירות לקוחות

, תגובה:
חיה סויסה- אחראית פניו שם ותפקיד:
היום נשלחה תשובה ללקוח לאחר בדיקת מח' זכיינים תגובה:
הנושא טופל ונשלחה תשובה ללקוח שכן כבר פנה אלינו ישירות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה