פרטי התלונה

תלונות מפעל הפיס

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בטיחו חודש נסיון ולא רוצים לבטל מנוי נושא התלונה:
פרידמן ברק שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏03 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שמפעל הפיס (לוטו דיל) התקשר אלי מספר פעמים הסכמתי לעשותמנוי בתנאי שיחזרו אלי אחרי חודש, כמובן שאף אחד לא חזר אלי ומחייבים אותי למשך שישה חודשים. כל מי שקורא תזהרו מלוטו דיל.
כספי סוג הנזק :

מפעל הפיס שירות לקוחות

, תגובה:
חיה סויסה- אחראית פניו שם ותפקיד:
אבקש להבהיר כי למפעל הפיס אין קשר ו/או נגיעה לחברה אשר הוזכרה במכתבך ו/או כל חברה או גוף אחר המנהל או משווק "מנויים" למשחק הלוטו. יתירה מזאת, מפעל הפיס מבהיר כי מוצרי הפיס (לוטו (על כל משחקיו), פיס 777, כרטיסי "חיש גד", 123, תכנית המנויים ומשחקי הצ'אנס) נמכרים באופן בלעדי רק באמצעות זכיינים מורשים הפועלים בביתנים של מפעל הפיס ובמאות חנויות הנושאות שילוט בולט וברור של מפעל הפיס.

מפעל הפיס מזהיר את הציבור כי מי שרוכש כרטיסי הגרלה או כל כרטיס אחר המתחזה להיות קשור בהגרלות מפעל הפיס ממי שאינו זכיין מורשה בדוכן או בחנות הנושאת שילוט של מפעל הפיס, שם כספו על קרן הצבי, ואין מפעל הפיס רואה עצמו מחויב כלפיו בשום צורה שהיא.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.


בכבוד רב,

חיה סויסה
אחראית פניות הציבור


תגובה:
בימים אלו היחידה המשפטית שלנו נוקטת צעדים מול החברות המתחזות למפעל הפיס פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה