פרטי התלונה

תלונות מפעל הפיס

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפלייה!!! נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
הייתי שנים ארוכות מנוי של הפיס,בימים האחרונים אני מנוי חדש.כמו שהתאכזבתי בעבר,כך גם עכשיו.מאותן סיבות אני כנראה אבטל את המנוי.ההטבות שאתם שולחים,לא נוגעות לתתושבי הגליל!!! 76% הם למרכז ודרומה.השאר בחיפה.בושה למפעל הפיס.מה עם הגליל,מה עם הטבות לילדים בחופש הגדול???
דרך אגב אני לא סובל תאטרון,אז מה נשאר לי?!

מפעל הפיס שירות לקוחות

, תגובה:
חיה סויסה- אחראית פניו שם ותפקיד:
הנני מאשרת קבלת פנייתך ואבקש להשיבך.

ההטבות שצורפו לדוור שנשלח אליך, הופקו בהמשך להסכמים שחותם מפעל הפיס עם הגופים השונים המופיעים בדוור (הגופים שהסכימו לשתף עימנו פעולה).

יודגש כי מלבד הדוור שנשלח בימים אלו ובו רשימת ההטבות במוסדות תרבות למנויי הפיס, באתר האינטרנט שלנו שכתובתו IL.CO.PAIS.WWW, תוכלי להיכנס ולמצוא את כלל ההטבות הניתנות למנויי הפיס ( רכישת מוצרים מתחומים שונים, מוצרי חשמל, מחשבים, ריהוט , ועוד, הנחות ברשתות שווק מובילים ברחבי הארץ, מגוון הטבות והנחות בתחום הנופש והפנאי ועוד.

בנוסף, על מנת להתעדכן בנושא אתר ההטבות והמבצעים שלנו תוכלי גם להתקשר לטלפון של חברת ביזפוינט ( 03-9271689 ) וישמחו להציג בפנייך את ההטבות וההנחות למנויי פיס ואני תקווה כי תוכלי גם את ליהנות ממגוון ההטבות וההנחות.

בכל מקרה, מאחר ומעת לעת אנו משנים ומגוונים את ההטבות הניתנות ללקוחותינו, אני מקווה כי בעתיד נקלע ביתר שאת להעדפותיך.

אני מודה לך על פנייתך ואשמח לעמוד לשירותך בכל עת.




בכבוד רב,

חיה סויסה
אחראית פניות הציבור




ט.ל.ח
תגובה:
פנייתך הועברה לידיעת המטפל בנושא ואני תקווה שוב כי בעתיד נקלע ביתר שאת להעדפותיך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה