פרטי התלונה

תלונות מפעל הפיס

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי זכיה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי שלושה כרטיסי פיס למעלה מ-20 שנה-לצערי אני מנוי מפעל הפיס-
בכל השנים זכיתי במספר זכיות של שקלים בודדים-פרסמתם כי המנויים יקבלו החזר כספי אם בחודש לא ירויחו את ההשקעה.לצערי גם דבר זה לא נכון.בחודשים האחרונים לא זכיתי בשקל ולא קיבלתי שום החזר כספי.אני שוקל בכובד ראש את המשך חברותי במפעלכם
עוגמת נפש סוג הנזק :

מפעל הפיס שירות לקוחות

, תגובה:
חיה סויסה- אחראית פניו שם ותפקיד:
פנייתך הועברה להתייחסותי ואבקש להשיבך.

לנוחיותך, אבקש לחדד ולהבהיר הפסקה המדברת על אופן זיכוי חשבון לקוחותינו.

אנו מזכים חשבון הלקוחות עד 5 ימי עסקים ממועד ההגרלה בגין זכיות מ -מאה ש"ח ומעלה. "זכיות קטנות" מצטברות במפעל הפיס עד שסכומן הכולל יגיע לפחות ל -מאה ש"ח. במידה ולא יצטברו מאה ₪, (אלא סכום אחר ) יועבר לחשבון הלקוחות סכום זכיותיו בתום כל חודש לאחר ההגרלה האחרונה.

כמובן שלקוח שלא זכה לא תועבר אליו כל זכייה. מדובר על לקוח שזכיותיו בחודש מסוים הינם פחות ממאה ₪, הרי שכל סכום שזכה יועבר לחשבונו בתום החודש כאמור לעיל.

מאחר והגרלותינו נסמכות על מזל בלבד, אני מאחלת לך שיפתחו בפניך שערי המזל ואשמח לעמוד לרשותך בכל עת.



בכבוד רב,

חיה סויסה
אחראית פניות הציבור

תגובה:
לכל בירור נוסף במענה אנושי ניתן ליצור קשר בטלפון 03-6940177 וישמחו לתת לך את השירות והמידע הטוב ביותר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה