פרטי התלונה

תלונות מפעל הפיס

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נסיון לסחיטת כספים במרמה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ביתי, קצינה בצהל, קבלה שיחת טלפון במירס הצבאי שלה, בזמן שרות פעיל ולחוץ מפקידה של לוטו בול. הפקידה הודיעה לה ששמה עלה בהגרלה והיא זכתה באפשרות להיות חברה בלוטו בול. ביתי היתה כל כך עסוקה ואמרה לפקידה שאינה מעוניינת. הפקידה הציעה שהיא שתלח לביתי טפסי מידע של לוטו בול.
ביתי רק רצתה לסיים את השיחה ולהמשיך במשימתה הצבאית והסכימה לקבל את החומר. הפקידה רק בקשה את מספר כרטיס האשראי שלה. ביתי, ברוב תמימותה, ומכיוון שהיתה מרוכזת בנושאים חשובים יותר,נתנה לה את מספר כרטיס האשראי שלה.
לאחר מכן התקשרה אלי ביתי וספרה לי את הספור. אני יעצתי לה לבטל מיד את כרטיס האשראי שלה וכך עשתה. הפקידה לא יידעה את ביתי שהיא הפכה להיות מנויה בלוטו בול ושיש לה 14 ימים לבטל את המנוי.
כל זה קרה לפני כחודש.
השבוע קבלה ביתי מכתב מלוטו בול בו היא נתבעת לשלם 224 ש"ח בגין ביטול המנוי. למכתב היה מצורף טופס תשלום קבלה בבנק הדואר.
במכתב הם מאיימים עליה בלשון זו:
"אנו מרשים לעצמנו להביע את התקווה, כי תחסוך מעצמך ומאיתנו נקיטת הליכים משפטיים נגדך, אשר יגרמו לך טרדה רבה והוצאות מיותרות."
אני רוצה גם ליידע את שלטונות הצבא בכך שלחברת לוטו בול יש את מספרי הטלפון של קציני צהל והם מרשים לעצמם להתקשר אליהם ולהטרידם, ואף לפגוע בכך בבטחון המדינה.
כספי סוג הנזק :
אבקש את עזרתכם בביטול החיוב הכספי הלא מוצדק. ביתי קצינה בצהל ותורמת מספיק למדינה. כמו כן, כפי שקראתי מתלונות נוספות באתרכם, חייבים לתבוע מחברת לוטו בול. להפסיק את שיטת סחיטת הכספים הזאת מאנשים שלא פנו אליהם ולא מעוניינים בשום אופן לקחת חלק בהגרלות שלהם. פתרון נדרש :

מפעל הפיס שירות לקוחות

, תגובה:
חיה סויסה-אחראית פניות שם ותפקיד:
שלום רב,
אבקש להבהיר כי למפעל הפיס אין קשר ו/או נגיעה לחברה אשר הוזכרה במכתבך ו/או כל חברה או גוף אחר המנהל או משווק "מנויים" למשחק הלוטו. יתירה מזאת, מפעל הפיס מבהיר כי מוצרי הפיס (לוטו (על כל משחקיו), פיס 777, כרטיסי "חיש גד", 123, תכנית המנויים ומשחקי הצ'אנס) נמכרים באופן בלעדי רק באמצעות זכיינים מורשים הפועלים בביתנים של מפעל הפיס ובמאות חנויות הנושאות שילוט בולט וברור של מפעל הפיס.

מפעל הפיס מזהיר את הציבור כי מי שרוכש כרטיסי הגרלה או כל כרטיס אחר המתחזה להיות קשור בהגרלות מפעל הפיס ממי שאינו זכיין מורשה בדוכן או בחנות הנושאת שילוט של מפעל הפיס, שם כספו על קרן הצבי, ואין מפעל הפיס רואה עצמו מחויב כלפיו בשום צורה שהיא.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.


בכבוד רב,

חיה סויסה
אחראית פניות הציבור
תגובה:
מפעל הפיס מטפל בנושא בדרכים משפטיות ואנו תקווה כמוך כי לא ישנו מקרים בהם חברות שונות יתחזו למפעל הפיס. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה