פרטי התלונה

תלונות מפעל הפיס

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות לא ראויה כלפי ילדים ואנשים נושא התלונה:
אברבנאל שרית שם/כינוי:
‏שבת ‏12 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אילת 36 חולון כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע אישתי שלחה 2 טפסים לוטן אחד זכתה ב85 שקלים נתן לה בטעות 200 היא אמרה לאיש שנתן בטעות יותר והזירה את העודף וביקשה את הטופס השני שלה האיש טען שהחזיר לה וסירב לתת לה ביקשה מימנו שיבדוק כי היו באותו רגע עוד אנשים והיה מבולבל וטען שוב שאין ולא נתנה לא 2 טפסים אני חושב שיש זכיה בטופס השני גם לכן לא נתן אותו והעלים אותו יום לאחר מכן הוא קילל את הילדה שלי בת ה 10 ששלחתי אותה להביא טפסים למלות ואמר שהוא שונא ילדים ושתלך מישם , הוא אדם מאד לא סימפטי ולא ראוי לעבוד עם ציבור יש עוד אדם מאד נחמד באותו תחנה
היום שלחתי את הבן שלי להביא טופס ושוב האיש צעק עליו לך מכאן יא חרה לך
הבן שלי הלך מפוחד ומבויש אני דורש בכל לשון של בקשה להעיף את אותו האדם בשם אבי סולטנה מהתחנה בחולון בר"ח אילת 36 נאות רחל כי אם הוא לא יעוף משם עלידכם אני יפנה הלאה ואגרום לכם להיא נעימות שאתם מעסיקים אדם שתוקף ילדים ומשקר אבקש לטפל בדחיפות רבה בעיניין
הילד שלי מפחד לעבור שם סוג הנזק :
להעיף את האדם מהתחחנה מידית פתרון נדרש :

מפעל הפיס שירות לקוחות

, תגובה:
חיה סויסה- אחראית פניו שם ותפקיד:
הנני מאשרת קבלת פנייתך.

פנייתך הועברה לידיעה ולטיפול דחוף במחלקת הזכיינים מול הזכיין בגינו פנית אלינו.
מפעל הפיס משקיע מאמצים רבים בהכשרת עובדיו וזכייניו למתן שירות יעיל אדיב ואמין ובוודאי שלא אלו הן אמות המידה על פיהן אנו עובדים.
לאחר זימון הזכיין נודיעך בהתאם.
תגובה:
פנייה הועברה למח' זכיינים. הלקוחה תקבל תשובה לכתובת שציינה לאחר בירור ובדיקה שיערך מול הזכיין. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה