פרטי התלונה

תלונות מפעל הפיס

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי זכיה נושא התלונה:
erez moris שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
יש לי מנוי שמספרו 714573 משנת 1983 שלא זכה לקבל זכיה פרט לכמה שקלים בודדים האם זה הגיוני מעניין מי זוכה ושגברת סויסה לא תענה לי שהדלת פתוחה למזל וזה יגיע כי זו תשובה מתחמקת
עלבון סוג הנזק :

מפעל הפיס שירות לקוחות

, תגובה:
חיה סויסה-אחראית פניות שם ותפקיד:
שלום רב,

מהשימוש בשמי כנראה שכבר פנית ונענית על ידי. אם כתבתי לך בעבר כי הגרלות הפיס נסמכות על מזל, מטרתי אכן הייתה לעודדך ולא להיפך שכן כל הגרלה נסמכת על מזל בלבד ומן הסתם השימוש במילה "מזל", יופיע הרבה בכל הקשור בהגרלות או בפנייה לגוף שיווקי כמפעל הפיס שעוסק בקיום הגרלות.

אני מוצאת כי פנית אלינו גם לאתר שירות עצמי ומן הסתם התשובה שתקבל היא אותה תשובה. אכן מבדיקת כרטיסך שהחל להשתתף בשנת 1983 לא נמצאו זכיות גדולות אך רק אם נשאיר הפתח למזל הרי שאנו עשויים לזכות. בשונה מכל ההגרלות האחרות, ההגרלות של מנוי פיס נערכות רק בקרב הלקוחות המנויים של מפעל הפיס, כאשר בפרסים הראשונים זוכים רק מנויים שכרטיסי המנוי שלהם פעילים. אם עלה בגורל מספר שאינו פעיל, ההגרלה נערכת שוב עד שזוכה כרטיס פעיל . בשנתייםהאחרונות החלפנו את פרסי ה 11 ₪ לפרסים חפציים כך שנכון לומר שהתחושה של מופעי הזכייה היא כבר לא אותה תחושה, אבל עדיין – רק בשנה החולפת זכו אלפי לקוחות בפרסים משמעותיים של החל מ 5,000 ₪ ועד מיליון וחצי ₪, מכוניות, חופשות ומוצרים חשמליים שונים .

לסיום, לא נותר לי אלא לשוב ולאחל לך הצלחה בעתיד ושוב כמובן הרבה מזל .

בכבוד רב
חיה סויסה
אחראית פניות הציבור


תגובה:
ראה תשובתי מעלה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה