פרטי התלונה

תלונות מפעל הפיס

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מצג שווא של מפעל הפיס נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אתמול 28.4 בשעה 11.00 התקשרה טלפנית וטענה שהיא מחברת האשראי וזכיתי בהגרלה עם עוד 49 לקוחות בהנחה של 50 % בבתי מלון בארץ למשך שנתיים מה שכן יש לציין שהיא דיברה הרבה ומהר ומספר פעמים חזרה ואמרה שהיא מחברת האשראי . בנוסף לזכיה שלי אני מקבל מנוי של מפעל הפיס לשני תכניות הגרלה בימים מסוימים ובתמורה אפריש להם 10% במקרה ואזכה ובכדי לשדר אמינות אמרה שהשיחות שלנו מוקלטות האמת שכמעת היתפתתי למזלי לא היה ברשותי הכרטיס
ובקשתי ממנה להיתקשר כעבור שעה .
וכשחזרתי למספר שממנו התקשרה 036566606

הסתבר לי להפתעתי שזה מפעל הפיס
אגזהרה מרמאיות סוג הנזק :
טיפול מונע פתרון נדרש :

מפעל הפיס שירות לקוחות

, תגובה:
חיה סויסה- אחראית פניו שם ותפקיד:
שלום רב,

אבקש להבהיר כי למפעל הפיס אין קשר ו/או נגיעה לחברה אשר הוזכרה במכתבך ו/או כל חברה או גוף אחר המנהל או משווק "מנויים" למשחק הלוטו. יתירה מזאת, מפעל הפיס מבהיר כי מוצרי הפיס (לוטו (על כל משחקיו), פיס 777, כרטיסי "חיש גד", 123, תכנית המנויים ומשחקי הצ'אנס) נמכרים באופן בלעדי רק באמצעות זכיינים מורשים הפועלים בביתנים של מפעל הפיס ובמאות חנויות הנושאות שילוט בולט וברור של מפעל הפיס.

מפעל הפיס מזהיר את הציבור כי מי שרוכש כרטיסי הגרלה או כל כרטיס אחר המתחזה להיות קשור בהגרלות מפעל הפיס ממי שאינו זכיין מורשה בדוכן או בחנות הנושאת שילוט של מפעל הפיס, שם כספו על קרן הצבי, ואין מפעל הפיס רואה עצמו מחויב כלפיו בשום צורה שהיא.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.


בכבוד רב,

חיה סויסה
אחראית פניות הציבור
תגובה:
מספר הטלפון אינו שייך למפעל הפיס . מדובר בחברה מתחזה וצר לנו על השימוש בשמנו עם פניית החברה אליך. ראה תגובתי המדברת בעד עצמה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה