פרטי התלונה

תלונות מפעל הפיס

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זכיות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
ת.ד.98409 ת"א 61070 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מנויה במפעל הפיס כ-20 שנה אני מאוד נהנית לקבל את העלונים עם אפשרויות הזכיה. אבל עד עכשיו אף פעם לא זכיתי בפרס משמעותי מקסימום 100 שקלים במשך כל התקופה.אני יודעת שזו הגרלה אבל אפשר לפצות מנויים שלא אף פעם. גם כדי לשמור על הלקוחות.
תודה סימה גץ
אשמח על תגובתכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מפעל הפיס שירות לקוחות

, תגובה:
חיה סויסה- אחראית פניו שם ותפקיד:
גב' גץ סימה שלום רב,


הנני מאשרת קבלת פנייתך ואבקש להשיבך ולנסות לרכך תחושותייך.

אבקש להבהיר כי למעלה מחצי מיליון כרטיסים משתתפים בהגרלות המנויים וכמות פרסים (כספיים וחפציים) אמורה להתחלק בין כולם ומטבע הדברים לא כולם זוכים בפרסים הגדולים. המשותף לכולם הוא "השארת הדלת הפתוחה" למזל שאולי יגיע.

זכיתי לראות במפעל הפיס זוכים מאושרים ולשמוע מפיהם כי הזכייה באה להם בהפתעה גמורה. גם אנשים אלה לא האמינו כי יזכו והמתינו ל"מזל" וסבלנותם השתלמה להם. גם לגבי אנשים אלו, הייתה הזכייה המיוחלת בגדר חלום בלבד וגם להם היה נדמה שזכיות מופיעות בפרסומות ובדיוורים הנשלחים אליהם בלבד. לכן, ברצוני להדגיש כי אנו עוסקים בהגרלות וכי כל הגרלה נסמכת על מזל. המזל מעצם טיבעו, קורה בזמנים ובנסיבות אקראיים, שלא ניתן לחזותם מראש. אם לא נשאיר פתח למזל אז נאבד בהקשר זה את תקוותינו.

מפעל הפיס מקפיד לערוך, מידי תקופות זמן קבועות בחינה סטטיסטית מדויקת של המספרים המועלים בגורל. הבדיקה מתבצעת ע"י אנשי אקדמיה בכירים. הנתונים מורים על תוצאות ללא דופי. כל כרטיסי המנוי משתתפים בהגרלות ובהם השתתף גם כרטיס המנוי שלך שמספרו 209617. חשוב לזכור כי גם אם לא עלו בגורל הכרטיס זכיות גדולות, עדיין הוא השתתף ומשתתף בכל הגרלה ומעניק לך פתח למזל מדי שבוע.

בשונה מכל ההגרלות האחרות, ההגרלות של מנוי פיס נערכות רק בקרב הלקוחות המנויים של מפעל הפיס, כאשר בפרסים הראשונים זוכים רק מנויים שכרטיסי המנוי שלהם פעילים. אם עלה בגורל מספר שאינו פעיל, ההגרלה נערכת שוב עד שזוכה כרטיס פעיל . בשנתיים האחרונות החלפנו את פרסי ה 11 ₪ לפרסים חפציים כך שנכון לומר שהתחושה של מופעי הזכייה היא כבר לא אותה תחושה, אבל עדיין – רק בשנה החולפת זכו אלפי לקוחות בפרסים משמעותיים של החל מ 5,000 ₪ ועד מיליון וחצי ₪, מכוניות, חופשות ומוצרים חשמליים שונים .

ההגרלות מתבצעות בבית מפעל הפיס בפיקוח ועדה ציבורית המורכבת מנציגי ציבור, רואה חשבון, נציג מפעל הפיס ובהשתתפות הציבור. על מנת ללמוד על שקיפותה של ההגרלה את מוזמנת לצפות בה מקרוב ( בתיאום מראש ) מדי יום ה' בשעה 9:00 בבוקר.

לסיום, אני מודה לך על פנייתך, מקווה כי תבחרי להשאיר הפתח למזל ומי ייתן ויפתחו בפנייך ובפני בני ביתך שערי המזל, השפע וההצלחה ותצטרפי גם את לרשימת לקוחותינו הזוכים המאושרים.







בכבוד רב,

חיה סויסה
אחראית פניות הציבור









תגובה:
נשלחה תגובה מעלה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה