פרטי התלונה

תלונות מפעל הפיס

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איך מבטלים מנוי פיס ? נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים קיבלתי מאת מחלקת המויים של מפעל הפיס מס' פקסימיליה לצורך ביטול כרטיס מנוי ,אך זה מספר ימים שאיני מצליח לשלוח אליהם את הפקס ל-03-6940150 ,

לא כך היה כשהייתי צריך לרכוש המנוי
כספי סוג הנזק :

מפעל הפיס שירות לקוחות

, תגובה:
חיה סויסה- ממונה על פנ שם ותפקיד:
לידיעתך, אנחנו פועלים לפי הוראות החוק (תיקון מס' 23 לחוק הגנת הצרכן- ביטול עסקה מתמשכת ) לפיו ביכולתו של כל לקוח להפסיק את ההשתתפות בהגרלות מנוי פיס באמצעות פניה למוקד הטלפוני של מנוי פיס בטלפון 03-6940177, באמצעות משלוח פקס לטלפון 03-6940150 או בדואר אלקטרוני בכתובת [email protected] וכן באמצעות פנייה לאתר האינטרנט שלנו שכתובתו IL.CO.PAIS.WWW.

כן באפשרות לקוחותינו לבטל כרטיסם גם באמצעות משלוח הודעה בדואר למפעל הפיס, ת.ד 7019 תל אביב 61070.
מובהר בזאת כי לצורך זיהוי יתבקש המנוי ליתן פרטים מזהים הכוללים שם, מס' תעודת זהות ופרטי החיוב החודשי, וההשתתפות בהגרלות תופסק בתוך 3 ימים עסקים מיום קבלת ההודעה כאמור.
תגובה:
מאחר ולטענתך לא הצלחת להעביר פקס למח' מנויים, לצורך ביטול מיידי תוכל להעביר פקס ישיר אליי למספר 03-6940320ואדאג לביצוע מהיר של בקשתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה