פרטי התלונה

תלונות מפעל הפיס

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתקשרים ומציגים את עצמם בתור מפעל הפיס נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏25 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום.היום התקשרה אלי אישה והציגה את עצמה כקשורה למפעל הפיס ומדינה ומגה בונוס.
היא התחילה לדבר מהר על זה שעליתי בהגרלה מתוך 100 איש מתוך 144 (שקר 1 ,אני לא מופיע ב 144 ).תוך שהיא מדברת וגולשת לעניין של אחוזים כספים וכאלהףאמרתי לה שאני לא צריך מתנות שלה וניתקתי. ראיתי שכבר קיימת במערכת תלונה דומה וזה מאוד מקומם מכיוון שרמאים האלה מתקשרים לא מטלפון חסוי אלה ממספר בזק שרשום על מישהו או על שמם 036566606
מקווה שמפעל הפיס יגיש תלונה במשטרה.
רמאות סוג הנזק :
תלונה במשטרה של מפעל הפיס,בירור של מי מספר טלפון וכנס כספי גבוה לפחות.וסגירת ה"חברה" הזאת לצמיתות פתרון נדרש :

מפעל הפיס שירות לקוחות

, תגובה:
חיה סויסה- ממונה על פנ שם ותפקיד:
שלום רב,


הנדון: פנייתך אלינו

הנני מאשרת קבלת פנייתך.

אבקש להבהיר כי למפעל הפיס אין קשר או נגיעה לחברה אשר הוזכרה במכתבך, או כל חברה או גוף אחר המנהל או משווק "מנויים" למשחק הלוטו. יתירה מזאת, מפעל הפיס מבהיר כי מוצרי הפיס (סופר לוטו (כולל הבול), פיס 777, כרטיסי "חיש גד", 123, תכנית המנויים ומשחק הצ'אנס) נמכרים רק באמצעות זכיינים מורשים הפועלים בביתנים של מפעל הפיס ובמאות חנויות הנושאות שילוט בולט וברור של מפעל הפיס.

מפעל הפיס מזהיר את הציבור כי מי שרוכש כרטיסי הגרלה או כל כרטיס אחר המתחזה להיות קשור בהגרלות מפעל הפיס ממי שאינו זכיין מורשה בדוכן או בחנות הנושאת שילוט של מפעל הפיס, שם כספו על קרן הצבי, ואין מפעל הפיס רואה עצמו מחויב כלפיו בשום צורה שהיא.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.





בכבוד רב,


חיה סויסה
ממונה על פניות הציבור

תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה