פרטי התלונה

תלונות מפעל הפיס

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות לא ראויה נושא התלונה:
טרוגבייסר אלכס שם/כינוי:
‏יום שני ‏18 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
היום בתאריך 18.10.2010 אימא שלי הלכה לקחת את הזכייה שלה וברגע שהיא נתנה את הכרטיסי הזכייה איש שישב בקיוסק פתאום התחיל לצרוח עליה שהיא כאילו רק לוקחת כסף ממנו (כשהיא היתה שמה פעם אחת).בעצבים זרק לה בפנים את הסכום הזכייה וקילל אותה.אני באתי לבקש ממנו את הפרטים שלו. הוא סירב כמובן ועוד צעק עליי כאילו אני מאיים עליו. אמר שאני יכול להתלונון עליו ולא יקרה כלום בכל פנים ואופן.מה שקרה שהיא לא תרצה לקנות מהמפעל הפיס כרטיסים וכדומה לזה.שירות כזה בלתי נסבל,זה לא שירות לקוחות. איש שהיה שם פגע בה בצורה בלתי מקובלת.זה קרה ברחוב הסתדרות 19 פתח תקוה סמוך לשעה 18:00 בתאריך 18.10.2010 מספר הקיוסק 8522710
עוגמת נפש סוג הנזק :
לפטר מיידי פתרון נדרש :

מפעל הפיס שירות לקוחות

, תגובה:
חיה סויסה- ממונה על פנ שם ותפקיד:
צר היה לי לקרוא פנייתך שכן ההוראה היא לשלם כספי הזכייה ובנוסף אופן השירות שציינת אינו תואם את אמות המידה אותן הצבנו בפני זכיינינו למתן שירות. פנייתך מועברת לטיפול מיידי במחלקת הזכיינים מול הזכיין בגינו פנית אלינו .

אשמח אם תשלח אליי פקס 03-6940320 ובו תציין את שמה המלא של אימך וכן את כתובתה ואשלח אליה פיצוי על עגמת הנפש שנגרמה לה.
בכבוד רב,
חיה סויסה
ממונה על פניות הציבור
תגובה:
ראה פתרון בתגובתי מעלה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה