פרטי התלונה

תלונות מפעל הפיס

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התרדה טלפונים... נושא התלונה:
שולמן נינה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש האחרון קיבלתי המון שיחות טלפון ממישהי שמציגה עצמה בשם מירי
שמנסה למכור לי מנוי ללוטו...
מספר פעמים אמרתי לה שאיני מעוניינת אך היא המשיכה לנסות במלאכת השיכנוע
ואף העמידה אותי במצבים לא נעימים כאשר ממש דרשה ממני להגיד מה הסיבה לחוסר העיניין שלי.
אמרתי לה שאם ארצה את המנוי אחזור אליה בעצמי וכמובן לא חזרתי כי איני מעוניינת, ושוב ראיתי הרבה שיחות מהמספר שלה.
לעולם לא נתקלתי בכזה סוג של התרדה מאיזשהי חברה במשק...
אבקש מכם ליידע את העובדת הזו כי הגישה שלה לנסיון למכור מנויים לוחצת מדי, ושתעשה את עבודתה תוך כדי מתן כבוד ללקוחות .
המספר טלפון שממנו התקשרו אלי ללא הרף- 039636372
.

תודה.
ליידע את אותה העובדת. פתרון נדרש :

מפעל הפיס שירות לקוחות

, תגובה:
חיה סויסה- ממונה על פנ שם ותפקיד:
שלום רב,


הנדון: פנייתך אלינו

הנני מאשרת קבלת פנייתך.

אבקש להבהיר כי למפעל הפיס אין קשר או נגיעה לחברה אשר הוזכרה במכתבך, או כל חברה או גוף אחר המנהל או משווק "מנויים" למשחק הלוטו. יתירה מזאת, מפעל הפיס מבהיר כי מוצרי הפיס (סופר לוטו (כולל הבול), פיס 777, כרטיסי "חיש גד", 123, תכנית המנויים ומשחק הצ'אנס) נמכרים רק באמצעות זכיינים מורשים הפועלים בביתנים של מפעל הפיס ובמאות חנויות הנושאות שילוט בולט וברור של מפעל הפיס.

מפעל הפיס מזהיר את הציבור כי מי שרוכש כרטיסי הגרלה או כל כרטיס אחר המתחזה להיות קשור בהגרלות מפעל הפיס ממי שאינו זכיין מורשה בדוכן או בחנות הנושאת שילוט של מפעל הפיס, שם כספו על קרן הצבי, ואין מפעל הפיס רואה עצמו מחויב כלפיו בשום צורה שהיא.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.





בכבוד רב,


חיה סויסה
ממונה על פניות הציבור


תגובה:
מצ"ב תשובתי. ההטרדות הטלפוניות המצוינות לא בוצעו מבית מפעל הפיס פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה