|
|
|
|
|
|
התנהגות לא טובה כלפי אנשים |
נושא התלונה: |
יום חמישי 28 אפריל 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב-28.4.11 בשעה 20:05 פניתי לזכיינית בנצרת עילית שמספרה 8262001 בשכונה הדרומית ליד בנק הפועלים , והיו לי חישגד שזכו ב-30 ש"ח , היה איש לפניי וחיכיתי עד שסיים , אחר כך נתתי לה החיש גד והיא שמה בצד והעדיפה לקוח אחר שהיה מאחוריי, מבחינתי לא התיחסתי כי חשבתי שהיה לפניי אבל הגיע עוד איש וגם נתנה לו שירות ואני מחכה , אז אמרתי לה שהתור שלי לפני השניים האלה והיא ענתה : תחכי אני פה עד 9 בלילה ,אז אמרתי לה : למה לחכות כשהתור שלי הגיע . אז אמרה : זה מה יש. והכל מול האנשים שהיו. הרגשתי שהיא לא רוצה לתת לי שירות אז אמרתי לה שאני אפנה לגורם המתאים שילמד אותה איך להתיחס לאנשים .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
ללמד הזכיינית הנ"ל איך להתייחס ואיך לדבר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מפעל הפיס שירות לקוחות
, תגובה:
|
חיה סויסה- ממונה על פנ |
שם ותפקיד: |
הנני מאשרת קבלת פנייתך. אבקש להבהיר ראשית כי פניות מסוג זה מועברות לבירור ובדיקה של מחלקת הזכיינים ולאחר בדיקת המקרה ובירור מול הזכיין/ית נשלח מענה ללקוח. אי לכך פנייה זו מועברת לבדיקה ונשיבך בהתאם לאחר קבלת תשובות ממח' זכיינים. אנו מודים לך על פנייתך החשובה לנו ומסייעת בידינו ליתן שירות טוב יותר. |
תגובה: |
הועבר לבדיקת מח' זכיינים. |
פתרון: |
|
|
|