פרטי התלונה

תלונות מפעל הפיס

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השפלה בציבור נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
קרית גת כתובת:
תיאור הבעיה:
זכיין של מפעל הפיס העליב אותי ליד אנשים ולא רצה לבדוק לי תטפסים כי אמר שהבאתי אותם ואספתי אותם מהזבל. שאחי שילם עליהם בכרטיס אשראי אישי שלו.
ויש לי קבלות שאני שילמתי בכרטיס אשראי ושמרתי תטפסים הוא זרק אותם לכיוני ואמר לי תמשיך להביא טפסים מהזבל כמו אבא שלך. ההורים שלי גרושים 14 שנה . ובאיזה רשות הוא מדבר אלי ככה שאין לי קשר הדוק אם אבי.
באיזה חוצפה הוא מרשה לעצמו להגיד לי אתה ואבא שלך מביאים לי טפסים מהזבל שאני יבדוק. אחרי דיבור איתו הוא בדק והיה לי 10 שקל זכיה בטופס. צילמתי אותו בוידיאו. ושאלתי אותו ואמרתי לו שאני מקליט אותו ואני ידאג שמפעל הפיס יראה איך אתה מתנהג בתור אחד שעובד ומציג את מפעל הפיס וצריך להציג אותו בכבוד. ולא להשפיל אנשים בציבור צילמתי את הנוכחים באירוע ואת האדון שמוכר בדוכן. והסברתי לו שהוא לא צריך להעליב אותי ולא לבדוק לי תכרטיסים ולהגיד שאני אוסף מהזבל. כמו אבא שלי לטענתו. אמר לי אני לא בודק טפסים מהזבל אחרי שנה .אמרתי לו איזה שנה תראה תאריך לפני 3 שבועות הוא בדק שנית אחרי שזרק לי תטפסים וראה זכיה. הדבר גרם שאנשים צחקו עלי והוא חייך ואמר לי תפנה למי שאתה רוצה . אני בחור הוגן איש קבע לשעבר לא בנאדם שמתנהג באלימות. אני הרגשתי השפלה מאוד כבדה ואני דורש שיפטרו אותו ויחקרו את הנושא הזה כי זה דבר שאסור לתת לו לשתוק חייב לטפל בכזה נושא ואסור שדמות כזאת תיצג את מפעל הפיס.
השם של הזכיין של מפעל הפייס הוא: אמירה משה. דוכן קניון לב העיר קריית גת.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מפעל הפיס שירות לקוחות

, תגובה:
חיה סויסה- ממונה על פנ שם ותפקיד:
שלום רב,

צר היה לי לקרוא פנייתך. הנושא יועבר לבדיקת מחלקת זכיינים מול הזכיין בגינו פנית אלינו ולאחר זימון הזכיין לשיחת בירור נודיעך בהתאם.
אני מודה לך שטרחת ופנית אלינו שכן נושא השירות ללקוחותינו עומד לנגד עינינו בראש ובראשונה.
תגובה:
עם זימון הזכיין ולאחר סיכום נושא הלקוח יענה בהתאם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה