פרטי התלונה

תלונות מפעל הפיס

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בס"ד
ב- 27/2/13 הגעתי לדוכן מפעל הפיס בכיכר רסקו בטבריה, זכיין 402858, מוכרן 402858003, ע"מ לגרד כרטיס אחד או שניים.
המוכר הציג בפניי שיש משחק חדש בשם מילניור עלות כרטיס גרוד 100 ש"ח, הוא ציין שרואה במחשב שבחבילה החדשה שביידו , יש פרס גבוה. התחלתי לגרד ולאחר כמה מאות שקלים רציתי להפסיק והוא אמר "לא חבל את תגיע לפרס הגדול" וכך משכתי בכספומט מספר משיכות ולמרות שנגמרה החבילה הוא אמר שיש עוד חבילות והוא רואה במחשב את הזכירה. כך משכתי ובזבזתי כ- 2,500 ש"ח, עד שהגעתי למסגרת אשראי ולא יכולתי למשוך עוד.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי עוגמת נפש פתרון נדרש :

מפעל הפיס שירות לקוחות

, תגובה:
חיה סויסה-ממונה על פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,

ראשית נבקש להבהיר בזאת כי אף זכיין אינו יכול לכפות על לקוח להמר ולבזבז כסף שאין לו על מוצרי פיס. גם כאן לא הכריחו אותך לעשות זאת ואתה אחראי ל כספך. במקרים בהם זכיין פועל שלא על פי אמות המידה שלנו למתן שירות אנו מזמנים אותו ישירות ומטפלים בו במלוא כובד הראש למען לא ישנו מעשיו ובמקרים קיצוניים אף מופסקת עבודתו. אך לא זה המקרה הפעם.הגרלות הפיס נסמכות על מזל ובוודאי שלא ניתן לדעת איפה , באיזה חבילה ומתי יש זכייה . מפעל הפיס פועל על מנת שלקוחותיו ישתתפו בהגרלות בסכומים קטנים, במידה ובשיקול דעת. למקרים בהם לקוחות חוצים את הגבול, מפעל הפיס יזם פרויקט לטיפול וגמילה של מכורים להימורים.מדובר בפרויקט ייחודי במסגרתו מממן מפעל הפיס תוכנית לסיוע וגמילה של מכורים להימורים בשיתוף עמותת "אפשר"- עמותה ציבורית, בפיקוח משרד העבודה והרווחה, המתמחה בטיפול בהתמכרויות. העמותה משמשת זרוע מקצועית בעלת ניסיון ומבצעת את הפרויקט עבור מפעל הפיס.

תגובה:
מציעה לך לנהוג להבא בשיקול דעת ולהבין כי הגרלות זה מזל ורק מי שמתמזל מזלו זוכה- בוודאי שלא נוכל להחזיר כספים לאדם שהימר ולא זכה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה