פרטי התלונה

תלונות מפעל הפיס

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הגשתי אצלכם תלונה לפני יותר מחודש הם חזרו אלי בהבטחות לפצות אותי ולבסוף שלחו לי תיק גב שלא שווה כלום ואני דורשת פיצוי יותר הוגן על מה שקרה לי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏02 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קרית אליעזר כתובת:
קרית אליעזר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום אני פניתי אליכם בדבר תלונה נגד מפעל הפיס בקרית אליעזר והם חזרו אלי במיליון שאלות שלאחר כל השאלות ששאלו וסיפרתי להם הכל הובטח לי שישלחו לי שי ואני דרשתי כל הזמן פיצוי כספי אבל היא דיברה תמיד על שי אני עברתי טראומה והשפלה מעובדת הפיס בקרית אליעזר שלא החזירה לי עודף מהמכונה ולא רצתה לתת לי עודף בטענה שהחזירה לי והיא משקרת היא באותו זמן ניהלה שיחה עם מישהו שם ולא היה איכפת לה שאני מחכה לעודף אני לא יכולה לספר את הסיופור מהתחלה אני היתיאשתי אני יכולה לישלוח לכם למייל את כל השיחה שהיתנהלה ביני לבין מנהלת המקום אנחנו היתכתבנו במייל וכל הסיפור אצלי במייל שלי אני יכולה לשלוח לכם את מה שנכתב שם בשיחה ביני לבינה ואני היא הבת של הנפגעת שהיא אישה מבוגרת בת 75 פלוס ואני פונה בשמה אני רוצה לדעת לאן נותר לי לפנות אם לא טיפלו בבעיה וממשיכים לזלזל באימי ולא לפצות אותה על המיקרה הפוגעני
עלבון סוג הנזק :
פיצוי כראוי פתרון נדרש :

מפעל הפיס שירות לקוחות

, תגובה:
חיה סויסה-ממונה על פניות הציבור שם ותפקיד:
תשובה נשלחה לפונה לאחר התכתבות עם ביתה ולאחר בדיקה יסודית של הפנייה במחלקת הזכיינים. תגובה:
מאחר ותשובתינו לא מקובלת על בת הלקוחה, עוברת הפנייה שנית למחלקת זכיינים . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה