|
|
|
|
|
|
פגיעה בלקוח |
נושא התלונה: |
יום שלישי 23 מאי 2017 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
סמטת הפחדה 3 שדרות |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
עמדתי בתור. וכאשר שאלתי האם יש קופה מהירה אמר לי המנהל שאין קופה מהירה.
כאשר הגיעה אישה אחרת פתח לה קופה.
ואני נעמדתי אחריה.
פניתי אליו בצורה מכבדת ושאלתי מדוע לי לא פתיחתה? הוא ענה בצורה מאוד מזלזלת: "אם לא תשתקי אני אסגור לך את הקופה". וזה היה לעיני כל, וכשאמרתי למה אתה מדבר כך אתה יודע שאני יכולה לפנות לגורמים אחרים? הוא ענה: תפני למי שאת רוצה!.
האם זה שאני אתיופית בעלת צבע כהה, צריך לפנות אלי בצורה כזו?. האם מנהל צריך להתנהג כך ללקוחות?
מנהל צריך גם לשמש דוגמא אישית לעובדיו.
הרגשתי שזו הייתה התנהגות גיזענית.
נא לטפל בנידון.
בכל אופן אני רוצה לפנות לתקשורת אם עניין זה לא יטופל.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לטיפולכם. דורשת התנצלות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
א.ב.א. ויקטורי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|