|
|
|
|
|
|
אי טיפול בטעויות המשלוח ונזק כספי |
נושא התלונה: |
יום שני 15 מאי 2017 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 14/5/17 הזמנתי באינטרנט משלוח הביתה של מוצרים. ביקשתי שאם אחד המוצרים חסר יתקשרו אלי להודיע ולהחליף. למחרת הגיע המשלוח עם הרבה החלפות של מוצרים אך בלי הטלפון המקדים. העניין גרם לי לניפוח החשבון בעוד כשישים שקלים (אני הזמנתי מבצעים וההחלפה היתה למוצרים שאינם במבצע). ניסיתי להתקשר כשבוע לשירות הלקוחות אך לא עונים. כמו כן שלחתי מייל לשירות לקוחות ולא קבלתי תשובה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
א.ב.א. ויקטורי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|