פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעית צרכנים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏16 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון רחובות כתובת:
קניון רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בסניף עמד סטנד עם 4 סוגי פריטים שעל הסטנד היה שלט של 50% הנחה. המחיר המקורי של הז'קט היה 279 ומחיר המבצע היה 199. כאשר פניתי אל המוכרת בחנות ושאלתי לגבי המחיר היא הפנתה אלי את האחראית משמרת (?) שאמרה לי שזה המחיר, וההנחה היא רק לגבי מעילי העור שעמדו על אחד המתלים בסטנד.
כמובן שאחרי שתי דקות הוחלף השלט לשלט של SALE, אבל לא קיבלתי שום התנצלות ואני מאמינה כי זו הטעיה חד משמעית וחוצפה של הרשת. (בעיקר שזו אינה פעם ראשונה שהם מטעים צרכנים באופן שכזה)
הטעיה סוג הנזק :
הפסקת ההטעיה בכל סניפי הרשת ופרסום התנצלות. פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה