פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות מבישה ולא מקצועית של המוכרות בחנות. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏19 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך המצויין בשעות הבוקר נכנסתי לקניון אאוט לט בהרצליה לחנות קסטרו.
התחלתי להסתכל ולמדוד בגדים ושמתי לב גם שהגיעו ארגזים עם פריטים חדשים ואחת המוכרות בדיוק פרקה את הארגזים. לפתע היא צעקה "וווואו תיקים" והתחילה למדוד ולחטוף את התיקים שהיו בארגז שאר המוכרות רצו גם הן ונהגו כמותה.
כאשר לקחתי אני תיק מן הארגז חטפה המוכרת את התיק מידי ואמרה לי זה שלי , אמרתי לה שיש לה כבר אחד כזה על היד והיא אמרה לי זה בצבע אחר , אחד לי אחד לחמותי ואחד לאמא שלי, המוכרות חטפו את כל התיקים שהיו בארגז ולא הותירו אחד למכירה, הן ענו לי וללקוחות נוספים שקודם כל המוכרות ואחכ הלקוחות, וללקוחות אחרות הן שיקרו ואמרו להן שכל התיקים נחטפו ונמכרו כבר.
הן אפילו צחקו איתי ואמרו לי שבוודאי חטפתי הלם תרבות ממה שראיתי.
המקרה חזר גם כשפתחו את הארגז על חולצות המעצבים.
אני מאוד התאכזבתי מן ההתנהגות ורציתי רק לצאת מן החנות. כאשר הגיע ארגז הנעליים הן מדדו את הנעליים ואפילו אחת מן נעלה אותן והתחילה לעבוד איתם.אין צורך לציין שלא היה עם מי לדבר כלל לא הייתה אף מוכרת בקופה או מי שיעזור בחנות, כולן עמדו סביב הארגזים ליד תאי ההלבשה וחטפו מכל הבא ליד לעיני הלקוחות ההמומים.
בושה וחרפה שמוכרות בחנות תקחנה את כל הפריטים לעצמן ולא תאפשר ללקוחות לקנות בייחוד בחברה גדולה ומפורסמת כקסטרו.
סיון
עלבון סוג הנזק :
בדיקת העיניין, טיפול באופן הרציני ביותר באחראים ופ פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
אפרת ברנרד סופר, מנהלת שם ותפקיד:
אנו מצטערים על המקרה.
בעקרון במידה ולקוח מביע נכונות לשלם מראש עבור פריט שיש להעבירו מחנות אחרת,אזי אנו מבצעים הזמנה משולמת. הפריט מועבר לחנות המזמינה עד 3 ימי עבודה.
תגובה:
יצרנו קשר עם הלקוח ולשמחתנו, הנושא טופל בחנות ולשביעות רצונו והפריט הועבר ללקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה