פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הסיפור על מגפי עור עדינות מאין כמוהן נושא התלונה:
גנור אייל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏08 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
דיזנגוף סנטר\ פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אוקיי, זהו המכתב שכתבתי לשירות הלקוחות של קסטרו, שנעלמו מחיי ממש כמו ROAD RUNNER אל החשיכה. תקראו, תחכימו, וכמובן - אל תתקרבו
שלום רב
בתאריך 08.10.2006 רכשתי בסניפכם בתל אביב זוג מגפיים בעלות של 599 ₪.
למחרת נעלתי את זוג המגפיים פעם אחת ויחידה לאירוע מסוים (לא ספורט אקסטרים, חלילה, אלא משהו יותר עדין כמו ברית).
למחרת, כאשר נעלתי את המגפיים לעבודה, העיר לי חבר לעבודה כי המגפיים קרועות. מבט מהיר גילה שבמקומות ספורים העור התקלף מהנעל. בפליאתי כי רבה (לא זכור לי שדפקתי פזצטות בחצץ) פניתי לסניף תל אביב בחזרה, שמא המוצר פגום.
אחרי מעט דין ודברים (וזה ייאמר לזכות סניף תל אביב), הסכימו להחליף לי לזוג זהה (וזה מה שרציתי-חשבתי עדיין שהזוג שהיה לי הוא ה'תקול')
למחרת הופעתי עם המגפיים לעבודה (ושוב- לא צניחה חופשית, אלא בהייה במחשב כל היום), ועוד באותו היום – הופס, עוד קילוף של העור מהמגף!
הפעם היה נהיר וברור לי שלא דרכתי על כלום, לא בעטתי בדבר (אולי בקלרה המזכירה), ולא הטלתי סכינים על רגליי.
מכיוון שאני עובד בפ"ת, ניגשתי לסניף פ"ת בקניון בתאריך 25 לאוקטובר, והפעם רציתי זיכוי ולא זוג מגפיים חדש. לא היה אכפת לי לקנות עם הזיכוי בגדים של 'קסטרו' למרות שאינני נמנה עם לקוחות הרשת בד"כ.
במקום נאמר לי שצריך לקחת את המגפיים לשירות הלקוחות, ולדברי לירון מחנות זו "ב90% מהמקרים מזכים, בטח יזכו אותך, אל תדאג"
אז לא דאגתי, אבל בפנים ידעתי מה תהיה התשובה .
היום, הראשון לנובמבר, חזר אליי מוטי מהחנות בפ"ת עם התשובה הידועה מראש שהמגפיים חזרו עם סירוב, ולפי דבריו "כנראה המגפיים נחתכו ממשהו"
הדבר היחיד החד שאני מחזיק במשרדי הוא כבל USB קרוע, וגם זה לא תמיד עובד.
השאלות שלי הן כדלהלן:
1. אם אי אפשר להחליף, איך זה שהחליפו לי אותן בפעם הראשונה ללא אומר? ואי אפשר לומר שהפעם השנייה הייתה משוחדת- לירון לא כתבה על הטופס שזו החלפתי השנייה. אז איפה יישור הקו? (לכאן או לכאן?)
2. באותו היום במקרה קניתי נעלי עור פשוטות יותר, שאיתן אני הולך עד היום וכל יום לאותו משרד. איך זה שהן לא התקלפו? האם העור הזה יותר חזק מעור אחר, אני תוהה?

בכל מקרה, כרגע המגפיים בחנות, וכולי תקווה שמשהו אחר ייעשה בעניין.

*
זהו נוסח הדואל שכתבתי לקסטרו, כאשר ביום א', ה5 לנובמבר, צלצלה אליי ליאת משירות הלקוחות ואמרה לי את מה שאמר מוטי, רק עם הרבה יותר הסברים המפרטים למה זוהי אשמתי ומדוע לא מגיע לי זיכוי. כאשר התעקשתי מעט, אמרה שתברר עם המנהלת שלה, ושתצלצל אליי בהמשך.

ביום שלישי, צלצלה שוב ליאת עם הבשורה הצפוייה בפיה.
מכיוון שלא יכולתי לדבר באותו רגע (עבודה, עבודה), אמרתי שאחזור אליה, אך היא אמרה שלא ניתן להתקשר בחזרה, והבטיחה לצלצל בשעה הנוחה לי (חמישי בערב). כמובן שלא ניתן לצלצל לשירות הלקוחות, אלא רק להשאיר מספר ושיחזרו אליי.
בקיצור, בסופו של דבר הגעתי גם לדפנה המנהלת, שגם לה היו את התשובות התמוהות כגון "זהו עור עדין" או "נראה שזה פגיעה ממוקדת" או כל מיני הסברים שמציירים את המגפיים כמוצר עדין כקרפ ויקר מקוויאר. ואני לתומי חשבתי שאני קונה מגפיים לחורף ולגשם.
*******
לא אלאה אתכם בשאר הטלפונים שרצו ביני לבין דפנה, אבל רק אומר שדיברנו מאז אולי שלוש פעמים, כאשר דפנה הבטיחה לי שהיא תבדוק את הנושא שוב. מאז, כמובן, לא שמעתי דבר ממנה.


עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה