פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכנס שנראה לכאורה מושלם אבל לא... נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קרית ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 110307 קניתי מכנס שחור מקסטרו בקריון. לפני שהגעתי לקופה ראיתי שלמכנס אין כפתורים ושחלקם עומדים ליפול. אמרתי למוכרת שאני לא מוכנה לקחת אותו בצורה שכזו אבל מצד שני אני חייבת אותו להוד יומיים ל- 130307. המוכרת אמרה לי שהתופרת לא תספיק לתפור לי אותו עד אז ושאני יכולה לקחת את הכפתורים ולתפור לבד בבית! סירבתי ויצאתי לחפש מכנס אחר. כאשר בחוסר ברירה לא מצאתי חזרתי לקסטרו והחלטתי לקנות את המכנס. אמרתי לבחורה בקופה שזה ממש לא בסדר ושיעשו לי הנחה על הפגם במכנס והיא סירבה בכל תוקף!
שעתיים לפני יציאתי לאירוע לבשתי את המכנס וכל הכפתורים נפרמו והתחלתי לתפור אותם בכוחות עצמי!
לאחר מספר ימים החלטתי להחזיר אותו לחנות שבסניף נהריה ורציתי לקבל זיכוי. הם לא היו מוכנים לתת לי זיכוי אך שלחו אותו לתיקון בעוד שאני בכלל לא רוצה את המכנס . טענתם היתה שבגלל שתפרתי אותו בעצמי אין להם מה לעשות איתו.
אני רוצה להגיד שזוהי חוצפה ממדרגה ראשונה שחברה כמו קסטרו שמכבדת את עצמה גורמת לי להפסיק לקנות אצלם!!!!
מאוד התאכזבתי מהשירות ואשמח לקבל תשובה או דיעה של מישהו מוסמך מכם.
תודה מראש
איה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה