פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על מוצר שלא רכשתי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏14 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון איילון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי חגורה בכרטיס אשראי ובטעות הוסיפו גם איזו חולצה לחשבון ושילמתי 189 ש"ח במקום 89 ש"ח על החגורה. פניתי אליהם עשרות פעמים על מנת שיבצעו ספירת מלאי ויוכחו לראות שלא קניתי חולצה. הם הבטיחו לעשות זאת מיידי, אך למרות שאני מזכירה להם בערך פעם בשבוע את העניין-הם כמובן לא טיפלו בזה.
שמו של מנהל החנות קסטרו מן - יקי.
כספי סוג הנזק :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה