|
|
|
|
|
|
שירות לקחות גרוע ואינו יעיל ובנוסף אינו פותר את בעיות הלקוחות |
נושא התלונה: |
יום ראשון 01 יולי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
אשדוד |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
מנסה להחזיר שמלה של העונה עם תוית ושירות הלקוחות "ניסה" לאתר חשבונית על מנת לדעת על איזה סכום לזכות אותי. הבחורה היתה חסרת סבלנות וטענה שאני גוזלת מזמנה (שזוהי בעצם העבודה שלה) וביקשה לסיים איתי את השיחה. ואף שביקשתי את אחראי משמרת היא לא העבירה אותי אליו ואף ביקשה שאני אתקשר .
אינני מבינה כיצד חברת קסטרו חברה בינלאומית שמכבדת את עצמה מחזיקה שירות לקוחות עלוב כזה.. ומה שגם לא פתרה את הבעיה. ולאחר שניסיתי להשיג את אחראי המשמרת והשארתי הודעה בשירות לקוחות אף אחד לא חזר אליי.
|
עלבון/ עודמת נפש |
סוג הנזק : |
זיכוי על השמלה במיידי לפני שתחלוף העונה . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קסטרו שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|