פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקחות גרוע ואינו יעיל ובנוסף אינו פותר את בעיות הלקוחות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מנסה להחזיר שמלה של העונה עם תוית ושירות הלקוחות "ניסה" לאתר חשבונית על מנת לדעת על איזה סכום לזכות אותי. הבחורה היתה חסרת סבלנות וטענה שאני גוזלת מזמנה (שזוהי בעצם העבודה שלה) וביקשה לסיים איתי את השיחה. ואף שביקשתי את אחראי משמרת היא לא העבירה אותי אליו ואף ביקשה שאני אתקשר .
אינני מבינה כיצד חברת קסטרו חברה בינלאומית שמכבדת את עצמה מחזיקה שירות לקוחות עלוב כזה.. ומה שגם לא פתרה את הבעיה. ולאחר שניסיתי להשיג את אחראי המשמרת והשארתי הודעה בשירות לקוחות אף אחד לא חזר אליי.
עלבון/ עודמת נפש סוג הנזק :
זיכוי על השמלה במיידי לפני שתחלוף העונה . פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה