פרטי התלונה

תלונות קסטרו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר שנרכש ולא סופק נושא התלונה:
‏שבת ‏28 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
איינשטיין 40 כתובת:
קניון רמת אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28.02.09 ביקרתי בקניון רמת אביב לצורך קניית נעליים,לאחר סיבוב בקניון נכנסתי לקסטרו לצורך קניית מגף,לאחר מדידה החלטתי לקנות מגף מידה 42 בצבע שחור,
לאחר שבדקו את המלאי התברר שאין במלאי ויש מלאי בסניפים אחרים,מנהל החנות בחור בשם שחר ביקש שאני יזמין וישלם את מלוא הסכום ,
שילמתי את כל הסכום ואמרו לי שהגף יגיע אלי לאחר 3 עד 4 ימים לסניף קסטרו בקניון חולון כפי שביקשתי,
לטחר 4 ימים משלא הודיעו לי שהנעל הגיעה התקשרתי לחנות ואמרו לי שכרגע אין נעל ונראה מה עושים,אני מאוד התעצבנתי ואמרתי לא יכול להיות שהיה נעל ועכשיו אין נעל ובמיוחד ששילמתי הכל מראש,דיברתי איתם שוב ושוב אך הדבר היחידי שיש להם לומר זה שאני יבטל עסקה,
ראוי לציין שאני לקוח של קסטרו כבר שנים על גבי שנים וקונה המון בקסטרו ומאוד מאוד כועס על היחס וההתנהגות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני רוצה את הנעל ולא מעניין אותי איך. פתרון נדרש :

קסטרו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה